rs koplampen
-
- forum starter
- Contacteer:
rs koplampen
beste iedereen,
ik heb een clio 2 ph 2 1.2 16v maar kunnen daar ook die xenon koplampen in van een clio sport?
gr. Vincent
ik heb een clio 2 ph 2 1.2 16v maar kunnen daar ook die xenon koplampen in van een clio sport?
gr. Vincent
Re: rs koplampen
Yep, past 

Qua maatvoering past het, alleen je moet dan wel je hele bedrading aan gaan passen. Lijkt me geen makkelijke klus om eerlijk te zijn...
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Zijn standaard verloopstekker voor te krijgen als ik me niet vergis. van H4 naar HB3 en .....?
Yep, alleen heeft de phase 2 geen hb3 fitting volgens mij. Dat is alleen bij de RS koplampen van de phase 1!.
In ieder geval, als je een andere fitting hebt, moet je zo'n verloopstekkertje hebben. Die verloopstekker gaat in de ballast van je xenon, en vanuit je ballast gaat de stekker naar je xenon lamp.
Of het moet zijn dat je originele xenon wil steken, dan weet ik niet hoe het zit.
In ieder geval, als je een andere fitting hebt, moet je zo'n verloopstekkertje hebben. Die verloopstekker gaat in de ballast van je xenon, en vanuit je ballast gaat de stekker naar je xenon lamp.
Of het moet zijn dat je originele xenon wil steken, dan weet ik niet hoe het zit.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Niet gezien dat het een phase 2 was. Daar zijn idd ook verloopstekkers voor van H7 naar DS2 

Hoi,
Heeft iemand een idee waar je deze verloop kabels kan kopen?
Alvast bedankt,
Heeft iemand een idee waar je deze verloop kabels kan kopen?
Alvast bedankt,