Soft-touch dashboard bleu

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
Jansen

Soft-touch dashboard bleu

Bericht door Jansen »

Hallo,

gisteren heb ik een zwarte clio estate dynamic besteld, maar heb nog tot vrijdag om de laatste puntjes op de i te zetten qua interieur en verdere details. Ik probeer er op dit moment achter te komen welke kleur het soft touch dashboard bleu precies is, zodat er achteraf geen spijt komt.

Op dit moment zijn er geen dealers te vinden die een Clio hebben staan met dit dashboard en kan ik de 'blauwe' kleur alleen via een plaatje in het boekje zien en op Google.
Je raadt het al.. Deze kleur komt totaal niet overeen en is de ene keer lichtblauw en de andere keer meer donkerblauw/grijs. Dit zijn overigens ook de woorden van twee verschillende dealers..

Is er iemand die dit soft touch dashboard (bleu) heeft en misschien een duidelijke foto kan maken van zowel het dashboard als de blauwe bekleding?

Of is er iemand die aanvullend op bovenstaande info nog een andere visie heeft op de blauwe kleur van het dashboard?

Alvast hartelijk bedankt.
R27
über forummer
Contacteer:

Re: Soft-touch dashboard bleu

Bericht door R27 »

Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Jansen

Bericht door Jansen »

Ja, dat is de kleur. Bedankt voor de moeite en voor de nieuwe inzichten!
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Ik vind het een hele rustige kleur blauw, past heel goed bij het verder zwarte dashboard en bij een zwarte Clio. Als je bijvoorbeeld voor rood zou gaan, zou het teveel opvallen, naar mijn mening.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Ja zou ook eerder zo een blauw interieur nemen als een rood...
Vind alleen die plakplaatjes niks maar dat is ieder voor zich.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
MakkieT

Bericht door MakkieT »

Jansen schreef:Ja, dat is de kleur. Bedankt voor de moeite en voor de nieuwe inzichten!
Beste Jansen,
Ik overweeg zelf de aanschaf van een zwarte clio estate met dashboard bleu. Ik was benieuwd of dit ook de uitvoering is die uiteindelijk is besteld en zo ja of deze al is geleverd en bevalt?
Ik hoor het graag!
Jansen

Bericht door Jansen »

Mijn estate wordt eind januari, begin februari geleverd. Ik heb het eerlijk gezegd toch niet aangedurfd en het interieur in het zwart genomen met een zilvergrijze afwerking. Het is een zwarte dynamique geworden met chroom pakket, pack Comfort extra, pack city, privacy glass, chromen raamstrip en 17 inch velgen met zwarte afwerking aan de binnenkant.

Succes met het maken van de keuzes, ik vond het lastig genoeg :)
MakkieT

Bericht door MakkieT »

Ok, dank. Ben er nog niet uit. Wilde in 1e instantie de rode buitenkant. Zwart dashboard vond ik (sorry) saai, maar rood vond ik weer een beetje te. Bruin is wel mooi, maar kan niet met rode buitenkant (wat ik raar vind, want dat zijn best matchende kleuren). Bruin binnen kan wel met zwart buiten, wat ik wel een rare combinatie vind. Die valt ook af. Vandaar zwart buiten en blauw binnen als mogelijk alternatief. Helaas zie je die binnenkant eigenlijk nergens.
Ben er nog niet uit. Mss wordt het de 308 SW ipv de Clio estate. beviel ook bij de proefrit goed. Is wel weer ff duurder. Eén van de 2 gaat het worden. Bij de 308 heb ik geen keuze voor een kleur dashboard, lekker makkelijk. Toch vind ik die kleurkeuze op zich wel leuk. De clio is ook een speelser model en een two-tone kleur aan de binnenkant hoort daar wat mij betreft ook bij. Maar ja..... keuzes..... Heb je de keuze is het weer niet goed....
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”