De achterklep gaat niet meer open.
Eerst begon hij vanzelf te ontgrendelen. Ook tijdens het rijden steeds klik,klik.
Nu doet hij niets meer. Knop doorgemeten en die werkt.
Derde remlicht doet het ook ineens niet meer maar ruitenwisserpomp achter en wisser achter wel.
Heb aan de draaddoorvoer naar de achterklep gerommeld maar lijkt niets te gebeuren en ziet er goed uit.
Nu hangt dit samen met een vorig probleem denk ik. Ik had na regenbuien een volgelopen paravan en in deze volgelopen ruimte onder de voorruit lagen ook wat elektro stekkers.
Ik moest de waterwegloop buisjes schoonmaken onder de paravan en sindsdien loopt het water weer goed weg maar er waren al meerdere zekeringen geklapt.
Die van mijn radio en die van de radiodisplay en die van de interieurverlichting.
Na het laten drogen en het plaatsen van nieuwe zekeringen links in het zekering kastje naast het stuur is dat allemaal weer gaan werken.
Behalve dus de achterklep en het derde remlicht.
Hoe krijg ik dat derde remlicht eruit ? Ik zie nergens schroeven. Alleen aan de binnenkant van de klep 2 afdekrubbertjes waaronder ik koperen dingetjes zie van het derde remlicht.
Hoe krijg ik dat derde remlicht eruit ?
En dan nog de achterklep. Ik heb het idee dat er meer zekeringen zijn die ik niet kan vinden.
Ik begrijp dat er ook nog een of meer zekeringkasten in de motorruimte zitten maar hier staat niets over in mijn onderhoudsboekje.
Zou er een relais of zekering kapot kunnen zijn voor mijn achterklepslot en waar zit die ?
De knop heb ik doorgemeten en die werkt. Heb me wel verbaast over het slappe los in elkaar zittende systeem
Ook zou ik willen weten hoe de bedrading door mijn auto loopt en waar de stekkers voor zijn die in de volgelopen paravan lagen aan de bestuurderszijde.
Ik heb helaas niet zo veel ervaring met auto klussen maar ik ben bang dat deze voor de garage ook niet al te makkelijk is en dat ik tegen enorme onderzoekskosten aanloop als
ik zelf niet eerst probeer om aan wat meer informatie te komen.
Bij voorbaat heel veel dank voor een reactie...