Hallo,
Heb net een clio gekocht (1.5 dci night en day uit 2011) en deze heeft een 12 volt aansluiting op de middenconsole.
Alleen hier staat geen spanning op. Heb de zekeringen in het kastje al gecontroleerd, maar hier is niks mis mee.
Zijn er misschien ergens anders nog zekeringen die deze aansluiting afzekeren? Wil hem nl. gebruiken voor de telefoonoplader. Hoor het graag van jullie.
groet,
Pieter
12volt stopcontact op middenconsole
- goodje
- über forummer
- Contacteer:
Re: 12volt stopcontact op middenconsole
Raar had er gewoon spanning op staan, zou ff langs de dealer gaan en gewoon vragen waar dat aan kan liggen. Heb het ook met een multi meter nagemeten?
Bij dit model daar de continu stroom vandaan gehaald voor mij carkit dus er staat normaal spanning op.
Bij dit model daar de continu stroom vandaan gehaald voor mij carkit dus er staat normaal spanning op.
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016
...................................Jos Goodje.................................
...................................Jos Goodje.................................
Bedankt voor je reactie, dat ff is voor mij 2,5 uur rijden en er is vast een snellere oplossing volgens mij.........
Pieter
Pieter
- Contacteer:
2,5 uur rijden naar een dealer? Waar woon je dan in hemels naam? Er is toch wel iets dichterbij??
Groet, Age
Zit de stekker er wel op? Word nog wel is vergete na t los nemen.
Was bij mij dus ook geval!!

Was bij mij dus ook geval!!
Hallo,
Die 2,5 uur is naar de garage waar ik hem kocht, maar er is waarschijnlijk wel een andere in de buurt :lol:
Maar voor zoiets simpels hoef je normaal toch niet naar de garage, daarom even de vraag op het forum.
Dat van die stekker zou ook kunnen, maar dan moet ik eerst even kijken hoe ik daar bij kom of natuurlijk even weten wat voor zekering er voor hangt om deze te controleren. in ieder geval eerst bedankt voor het reageren.
Pieter
Die 2,5 uur is naar de garage waar ik hem kocht, maar er is waarschijnlijk wel een andere in de buurt :lol:
Maar voor zoiets simpels hoef je normaal toch niet naar de garage, daarom even de vraag op het forum.
Dat van die stekker zou ook kunnen, maar dan moet ik eerst even kijken hoe ik daar bij kom of natuurlijk even weten wat voor zekering er voor hangt om deze te controleren. in ieder geval eerst bedankt voor het reageren.
Pieter
Probleem opgelost inmiddels, bleek een zekering te zijn die verstopt zat onder een dubbele zekering met een draad er aan. Alles werkt weer zoals het hoort