Clio 3 gordels en gordelspanners

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Martijn Brands

Clio 3 gordels en gordelspanners

Bericht door Martijn Brands »

Hallo, heb net een aanrijding gehad met mijn clio 3 en nu zijn alle gordels geblokkeerd (ook achterin) en brandt het airbaglampje. Kan ik deze nog gangbaar krijgen of moet ik deze vervangen. En kan ik indien nodig zelf de gordels en gordelspanners vernieuwen of gaan dan gelijk de gordelspanners af als ik deze aansluit? Hoor het graag.
Gr, Martijn
Benny

Re: Clio 3 gordels en gordelspanners

Bericht door Benny »

Hey Martijn
Volgens mij heb jij pas een koelvin bij mij vandaan kloot dat ?

Als aan airbags werkt altijd accu los koppelen
Gordels moet je vervangen spanners afgegaan als je gebruikt koopt neem dan stekkers mee deze willen nog weleens verbranden
De module is te repareren heb evt wel adres voor je als je t contact aan zet gaan je knipperlichten ook aan Mvg hoop dat je hier wat aan heb
Martijn Brands

Bericht door Martijn Brands »

Hoi, heb idd net je koelvin gemonteerd, werkt prima.
Zoek nu nog een goed en goedkoop adres voor 4 andere gordels en 2 gordelspanners en idd het resetten van de module van de airbags.
Mocht er iemand een goed adres weten in de buurt van Breda dan hoor ik het graag.

Groet,

Martijn
Benny

Bericht door Benny »

Let wel op dat r 2 type stekkers zijn is wel om te bouwen de stekkers maar wel meer werk
Vinnie
Oud-beheerder
Contacteer:

Bericht door Vinnie »

Vergeet ook niet nieuwe crash sensoren mee te bestellen. Anders heb je gewoon nog een setje gordelspanners/ airbags nodig.
Dit is uit telezen welke crash sensor moet vervangen worden.
Resetten van de modulle zal een lastige worden, kan alleen maar gebeuren met echte apparatuur (Clip).
En controleren en zodoende lassen van de ophangpunten
Groeten, Vincent.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Elektronica (vraag & antwoord)”