Originele armsteun kleur!

Voor alles aan de binnenkant, van bekleding tot pookknop
Plaats reactie
goodje
über forummer
Contacteer:

Originele armsteun kleur!

Bericht door goodje »

Ik heb een originele armsteun laten plaatsen in mijn clio € 198,50 maar de kleur vind ik iets anders als mijn echt zwarte bekleding zie duidelijk kleur verschil tussen de beide dingen.
Is dat normaal of zouden er meerdere types (kleuren) zijn deze is minder diep van kleur en lijkt tegen over mijn stoel bekleding net antraciet..
De meest saaiste aankoop ooit Witte Clio 2012 naar Witte Clio 2016😎
...................................Jos Goodje.................................
rwou
forum starter
Contacteer:

Re: Originele armsteun kleur!

Bericht door rwou »

Heb je ook een foto? Ik kan volgende week de estate ophalen expression en wil ook een armsteun laten monteren. Is die van jou dezelfde als die van de VKVsite?
Mat
beginner
Contacteer:

Bericht door Mat »

Wij hebben bij onze Clio 4 van januari 2013 de stoelen en de armsteun afgestikt met rood, maar de kleuren van de stoelen en de armsteun zijn exact hetzelfde.
Huidige auto: Clio IV TCe 0.90 Collection
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Het is een orginele via de dealer en is er op gezet door kennis die monteur is bij deze dealer.
Vermoedelijk komen de kleuren niet echt over op foto's maar ik zie met goed daglicht echt kleur verschil de armsteun is iets grijzer als de stoel bekleding die is dieper zwart!!!
http://www.renaultwebwinkel.nl/a-289595 ... n-clio-iv/
Bedoel je deze site staat alleen en licht grijze op..
rwou
forum starter
Contacteer:

Bericht door rwou »

Lijkt er wel op. maar is een andere site ( volgens mij geen korting via Clioclub). Prijs is iets lager. (met korting club maakt het niet erg veel uit trouwens)

http://vkvwebshop.nl/webwinkel/accessoi ... ts_detail/

Ik krijg een interieur Noir uitvoering. Volgende week kijk ik eerst wel even naar de kleur en zoek dan een wel armsteun

Ik ben ook wel benieuwd naar de montage aan de stoel zelf. Ik las dat de bekleding los moet, het foam losmaken en dan een verbindingsplaat monteren, dan een gaatje in bekleding maken en dan de arm steun eraan monteren . Het zou handig en mooi zijn als iemand daarvan per stap foto,s kan maken. Dan weet iedereen hoe het moet.
goodje
über forummer
Contacteer:

Bericht door goodje »

Is heel makkelijk zitten twee ritsen aan de achter zijde van de stoel, het plaatje vast schroeven aan de stoel.
De rits weer dicht met hamer tikken tegen de plaat die gemonteerd is dan stans je het gaatje er in.
Afdek ring plaatsen en armsteun er in schuiven en vast zetten met bijgeleverde inbus sleuteltje.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 4 Interieur (vraag & antwoord)”