Het is me opgevallen dat er 2 type spiegels zijn. De rondere zwarte kunststoffen spiegels, en de in kleur rechthoekige.
Nu heb ik dus de zwarte en wil ik ze graag in kleur hebben. In in eerste instantie dacht ik dat ik gewoon de kapjes kon omwisselen totdat ik dus zag dat de spiegels echt anders zijn.
Zitten op de Megane dezelfde soort spiegels in kleur? Dat zou de zoektocht aanzienlijk gemakkelijker maken.
Spiegels
- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Re: Spiegels
Up.
Is het ook mogelijk van handmatig naar elektrisch/verwarmd te gaan? Of regelt de UCH dat allemaal?
Is het ook mogelijk van handmatig naar elektrisch/verwarmd te gaan? Of regelt de UCH dat allemaal?
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Ik wist niet eens dat er verschillende modellen spiegels waren.
Maar de UCH regelt niets met de verstelling en verwarming van de spiegels. Hoe dat wel gebeurd en wat je dan allemaal nodig hebt of aan bedrading moet aanleggen om het in te bouwen...
Maar de UCH regelt niets met de verstelling en verwarming van de spiegels. Hoe dat wel gebeurd en wat je dan allemaal nodig hebt of aan bedrading moet aanleggen om het in te bouwen...

- Eric92
- forum member
- Contacteer:
Schijnbaar heb je er zelfs 3.
1. Deze (die ik nu dus op mijn auto heb):

2. Diezelfde maar dan in kleur.
3. En die van de phase 2. Ik zie op veel phase 1 ook wel phase 2 spiegels in kleur. Daar ben ik ook naar op zoek.
Het lijkt erop dat de phase 2 spiegels hetzelfde zijn als die op de Mégane.
1. Deze (die ik nu dus op mijn auto heb):
2. Diezelfde maar dan in kleur.
3. En die van de phase 2. Ik zie op veel phase 1 ook wel phase 2 spiegels in kleur. Daar ben ik ook naar op zoek.
Het lijkt erop dat de phase 2 spiegels hetzelfde zijn als die op de Mégane.
Laatst gewijzigd door Eric92 op 28 jun 2013 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Clio 1.2 RN ('99)
Hm, zal eens kijken of ik er iets over kan vinden. Er zullen dan ook meerdere onderdeelnummers van zijn.
Sorry, nog geen tijd voor gehad.
De vorm van de kap lijkt indd op alle spiegels van renault uit die bouwjaren.
Hand bedient kan niet zomaar na elektro.
Of je moet ooit elektro spiegels hebben gehad en dat een vorige eigenaar die heeft opgebouwd naar handbediend
Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien het kapje binnen in ook dicht is bij een elektro spiegel.
Heb je op je handbediende spiegel ook een buitentempratuur sensor?
De meest goedkope uitvoeringen hadden dat geloof ik niet eens.
Hand bedient kan niet zomaar na elektro.
Of je moet ooit elektro spiegels hebben gehad en dat een vorige eigenaar die heeft opgebouwd naar handbediend

Lijkt me onwaarschijnlijk aangezien het kapje binnen in ook dicht is bij een elektro spiegel.
Heb je op je handbediende spiegel ook een buitentempratuur sensor?
De meest goedkope uitvoeringen hadden dat geloof ik niet eens.