claxon vervangen
claxon vervangen
Is het gemakkelijk om de claxon te vervangen? De clacon van de clio iv klinkt zo lullig... iets wat je op een kleine japanse auto hoort. Clio 3 had een veel mooiere toon en volgens mij ook luider.
Re: claxon vervangen
Helemaal mee eens, voorheen heb ik een Fiat Punto EVO gereden, daar zat een claxon op, die beter bij deze mooie clio 4 zou passen.
Want ik vind het ook maar een lullige tuut,tuut.
Groetjes BEN
Want ik vind het ook maar een lullige tuut,tuut.
Groetjes BEN
Ja degene die de toeterkeuze maakt is gek. Onder zo'n auto hoort een luxe hoorn.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

- mickjagger
- forum starter
- Contacteer:
Inderdaad de claxon klinkt lullig. Ik ben benieuwd wie hem als eerste vervangt? 

'Een claxon of toeter is een geluidproducerend apparaat, veelal gebruikt op auto's en andere voertuigen, dat bij gevaar een signaal afgeeft aan andere weggebruikers.'
Zolang hij dat doet is het toch prima
Voor alles buiten dat betaal je tegenwoordig de belachelijk hoge prijs van 360 euro voor onnodig toeteren.
Geweldige oplossing om de staatskas te spekken bij voetbal overwinningen van Turkije, maar buiten dat in mijn ogen wat overdreven.
Ik en mijn vriendin toeteren in het dorp wel eens voor de gein naar totaal onbekende mensen waarbij we dan vrolijk zwaaien. Je moet de gezichten dan eens zien
Ze vragen zich nog een uur af wie er toch in die auto zat 
Zolang hij dat doet is het toch prima

Geweldige oplossing om de staatskas te spekken bij voetbal overwinningen van Turkije, maar buiten dat in mijn ogen wat overdreven.
Ik en mijn vriendin toeteren in het dorp wel eens voor de gein naar totaal onbekende mensen waarbij we dan vrolijk zwaaien. Je moet de gezichten dan eens zien

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- barchibando
- forum starter
- Contacteer:
Komen die gezichten niet omdat je toeter zo lullig klinkt?
....................
Stof om over na te denken als je het weer doet haha
....................
Stof om over na te denken als je het weer doet haha

Ik heb nog een dubbele hoorn liggen, die zat in een ver verleden in een Citroen CX 2500 turbo 2.
Zo een met een losse compressor en luchtslangen.
Zou daar ruimte voor zijn ?
Zo een met een losse compressor en luchtslangen.
Zou daar ruimte voor zijn ?

Sinds 12-04-2013 Clio IV Energy dCi 90 Stop en Start Dynamique eco2
[ik heb het laten doen in de garage hahaha was inderdaad een lullig geluid maar nu beter
Wat is er nu voor in de plaats gekomen dan? Van welk auto/model?