Het verlagen van een Clio is natuurlijk al vaak op dit forum besproken. Maar het gaat hier dan meestal om alleen de veren. Wat ik dus graag wil, is een complete set met dempers en veren, dan ben je naar mijn mening meteen klaar. Want bij de vorige auto (Ibiza Cupra), had ik er alleen andere veren onder laten zetten, maar het mocht van mij best stugger, vandaar mijn voorkeur voor een complete set.
Nou heb ik zelf natuurlijk ook al een beetje mijn huiswerk gedaan, en vond ik de combi van Bilstein dempers met Eibach veren wel interessant. Maar waar kun je die kopen, want ik ben woonachtig in Roermond, dus het moet hier wel een beetje in de buurt zijn. Dus een mailtje gestuurd naar Bilstein.nl, krijg ik een mail terug van Biesheuvel sport

En ze konden voor mijn auto een set samen stellen voor de prijs van 479 euro, nu weet ik niet of dit incl. BTW is. En dan nog eens 175 euro montagekosten.
Ik moet zeggen dat ik dat niet te duur vind, alleen het monteren hoeven ze niet te doen, daarvoor heb ik mijn eigen monteur die dit vaker doet met de juiste middelen. O ja, de verlaging bedraagt dan 30 mm.
Een andere set, welke ik iets leuker vind, is een set van Koni Str.T dempers, gecombineerd met H&R veren, de verlaging bedraagt dan 45 mm. En aangezien ik een ruimte heb tussen de wielkast en de banden van 90 mm, denk ik dat dit wel aardig zal gaan uitzien. Kosten voor dit setje is 562,65 (incl. BTW).
Maar is er hier iemand op dit forum, dit een complete set onder zijn auto heeft liggen? En dan bedoel ik dus niet alleen veren, en geen schroefsets.
Hebben jullie hier foto's van? Dus voor en na het verlagen. Of zouden jullie me een ander setje kunnen aanbevelen?
Grt,