Verlagingsset Clio 1.2 Tce (bwj. 2009)

Wielen, banden, remmen, veren en schroefsets, kortom alles over wegligging
Plaats reactie
Pomme_vert

Verlagingsset Clio 1.2 Tce (bwj. 2009)

Bericht door Pomme_vert »

Beste Clio rijders,

Het verlagen van een Clio is natuurlijk al vaak op dit forum besproken. Maar het gaat hier dan meestal om alleen de veren. Wat ik dus graag wil, is een complete set met dempers en veren, dan ben je naar mijn mening meteen klaar. Want bij de vorige auto (Ibiza Cupra), had ik er alleen andere veren onder laten zetten, maar het mocht van mij best stugger, vandaar mijn voorkeur voor een complete set.

Nou heb ik zelf natuurlijk ook al een beetje mijn huiswerk gedaan, en vond ik de combi van Bilstein dempers met Eibach veren wel interessant. Maar waar kun je die kopen, want ik ben woonachtig in Roermond, dus het moet hier wel een beetje in de buurt zijn. Dus een mailtje gestuurd naar Bilstein.nl, krijg ik een mail terug van Biesheuvel sport :huh: . Ik weet dat ze een goede reputatie hebben, dus dat is het probleem niet.
En ze konden voor mijn auto een set samen stellen voor de prijs van 479 euro, nu weet ik niet of dit incl. BTW is. En dan nog eens 175 euro montagekosten.
Ik moet zeggen dat ik dat niet te duur vind, alleen het monteren hoeven ze niet te doen, daarvoor heb ik mijn eigen monteur die dit vaker doet met de juiste middelen. O ja, de verlaging bedraagt dan 30 mm.

Een andere set, welke ik iets leuker vind, is een set van Koni Str.T dempers, gecombineerd met H&R veren, de verlaging bedraagt dan 45 mm. En aangezien ik een ruimte heb tussen de wielkast en de banden van 90 mm, denk ik dat dit wel aardig zal gaan uitzien. Kosten voor dit setje is 562,65 (incl. BTW).

Maar is er hier iemand op dit forum, dit een complete set onder zijn auto heeft liggen? En dan bedoel ik dus niet alleen veren, en geen schroefsets.
Hebben jullie hier foto's van? Dus voor en na het verlagen. Of zouden jullie me een ander setje kunnen aanbevelen?

Grt,
Mearjo.

Re: Verlagingsset Clio 1.2 Tce (bwj. 2009)

Bericht door Mearjo. »

Klopt, Biesheuvel is de NL'se leverancier voor Bilstein, Bilstein.nl is hun site ook, daarom krijg je reactie vanuit hun. :thumbsup:

Overigens kan je gewoon aangeven dat het zonder montage moet en voor zover ik weet werden er gewoon prijzen incl. btw gecommuniceerd.

Succes er mee!
Pomme_vert

Beste Clio-rijders,

De kit van Koni met H&R veren zijn besteld, dus nu is het wachten totdat ze geleverd gaan worden.
Als de kit eronder zit, zal ik jullie before and after foto's laten zien.

Cheers
Contacteer:

Bericht door Age »

:thumbsup:
Groet, Age
Pomme_vert

Vandaag de kit ontvangen per post.
Nu nog 1,5 week wachten en dan kunnen ze er onder gemonteerd worden.

O ja, hoe post ik hier foto's?
xeoMe
forum starter
Contacteer:

Bericht door xeoMe »

Pomme_vert schreef:Vandaag de kit ontvangen per post.
Nu nog 1,5 week wachten en dan kunnen ze er onder gemonteerd worden.

O ja, hoe post ik hier foto's?
ClioClub Foto's plaatsen

Welkom :thumbsup:
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Onderstel/wegligging (vraag & antwoord)”