Dit is mijn eerste post hier, hoop dat hij in de goede rubriek zit en zal me even in het kort voorstellen (ook al hoort dat ook ergens anders).
Mijn naam is Martijn, 22 jaar en woonachtig in Woerden. Ik ben een echte Renault liefhebber en rij inmiddels 3.5 jaar in een zwarte Twingo uit 2000 als eerste auto:

Toch vind ik het nu tijd worden voor een wat 'volswassenere' auto met wat meer vermogen etc., en is mijn oog gevallen op de volgende Clio: http://www.autotrack.nl/tweedehands/ren ... io/9892964
Mijn vraag is nu echter wat jullie mening is bij het zien van deze advertentie? Lijkt dit een beetje betrouwbaar qua prijs en wat je er voor krijgt?
Daarnaast willen ze mijn Twingo eventueel inruilen voor €2000,-, hoewel ze nog niet weten dat de bestuurdersstoel wat slijtage heeft en er helemaal rechts onderin een barst in de vooruit zit. Maak er dus maar max €1500 van (?).
Distributieriem is nog niet vervangen bij deze Clio, ga kijken of ik dit kan regelen bij een eventuele aankoop. Het is voor mij namelijk 1.5 uur rijden, niet om de hoek helaas!
Zijn er verder nog belangrijke zaken waar er bij deze Clio's op moet worden gelet?
Ik hoor graag jullie mening en alvast hartelijk dank voor de hulp

Groeten,
Martijn