ik was aan het denken aan een port matched inlet voor mijn clio rs (ik wou toch al een bestelling doen bij K-tek)
heeft er iemand ervaring mee/tips?
er valt vrij weinig over te vinden...
inlaat port matching
Re: inlaat port matching
Ja het heeft eigenlijk alleen zin als je ook nog (veel) meer aan je motor doet. Zo alleenstaand zul je er niks tot weinig tot achteruitgang van merken. Het is dan vooral het idee wat telt..
Weet verder ook niet wat je andere motor modificaties zijn, dus misschien heeft het wel zin. Maar dan had je waarschijnlijk de vraag ook niet hoeven stellen als andere supporting mods al had
Weet verder ook niet wat je andere motor modificaties zijn, dus misschien heeft het wel zin. Maar dan had je waarschijnlijk de vraag ook niet hoeven stellen als andere supporting mods al had
- dopestuff
- über forummer
- Berichten: 752
- Lid geworden op: 05 nov 2011 11:02
- Locatie: Leiderdorp
- Contacteer:
Re: inlaat port matching
nee hoog blok is verder standaard...
alleen open luchtfilter (verlies je echte PK's mee win je mentale PK's mee
)
en een rvs cat-bak uitlaat
en dan is het inlaatspruitstuk ook nog moeilijk te monteren?
alleen open luchtfilter (verlies je echte PK's mee win je mentale PK's mee
en een rvs cat-bak uitlaat
en dan is het inlaatspruitstuk ook nog moeilijk te monteren?
-
Daniel de Rijke
Re: inlaat port matching
Ja ach ze maken het allemaal iets netter als origineel renault.
ik zou er geen 200euro aan spenderen.
Zoek dan op ebay een 182 inlaat

ik zou er geen 200euro aan spenderen.
Zoek dan op ebay een 182 inlaat
- dopestuff
- über forummer
- Berichten: 752
- Lid geworden op: 05 nov 2011 11:02
- Locatie: Leiderdorp
- Contacteer:
Re: inlaat port matching
@daniel: die van 182 schijnt toch niet te passen op een 172?
en moet je dan alleen het zo genoemde plendum hebben of alles?
en is het moeilijk om te wisselen, en wat win je er ongeveer mee?
en moet je dan alleen het zo genoemde plendum hebben of alles?
en is het moeilijk om te wisselen, en wat win je er ongeveer mee?