Ingebouwde Tomtom navigatie problemen
Ingebouwde Tomtom navigatie problemen
Ik ben erg ontevreden over mijn ingebouwde TomTom navigatie. Afstandsbediening moet eerst "aan" worden gezet, ongelofelijk maar waar. Vaak meerdere keren op knopje duwen eer er verbinding is, uiterst traag en soms doet hij het helemaal niet. Bediening uitzetten en weer opstarten is dan enige oplossing. Verder steeds melding dat er ' berichten' voor me zijn. Deze krijg ik niet verwijderd. Kortom zeer teleurstellende, enigszins Flintstones aandoende apparatuur. Doodzonde dat er geen touch scherm opzit. Hebben meerdere gebruikers deze ervaring?
Re: Ingebouwde Tomtom navigatie problemen
over de berichten kan ik geen antwoord geven.
de afstandbediening staat altijd in stand-by. die maakt pas verbinding via bluetooth als je een knop indrukt.
zelf geen problemen met traagheid. heb je de SD-kaart al een keer ge-updated via de pc?
ff tomtomhome installeren op je pc, sd-kaart erin. kan zijn dat je een oudere versie heb.
via de nederlandse tomtomsite kan je gratis een starterspakket installeren op de sd zodat je de nieuwste kaart hebt.
werkt de afstandbediening pas na een paar keer drukken, probeer dan nieuwe batterijen. 2 x aaa
de afstandbediening staat altijd in stand-by. die maakt pas verbinding via bluetooth als je een knop indrukt.
zelf geen problemen met traagheid. heb je de SD-kaart al een keer ge-updated via de pc?
ff tomtomhome installeren op je pc, sd-kaart erin. kan zijn dat je een oudere versie heb.
via de nederlandse tomtomsite kan je gratis een starterspakket installeren op de sd zodat je de nieuwste kaart hebt.
werkt de afstandbediening pas na een paar keer drukken, probeer dan nieuwe batterijen. 2 x aaa