sleepring weeral stuk
sleepring weeral stuk
weet hier iemand een alternatief op ofzo
een tijd terug is mijn stuurhuis vervangen geweest gisteren voor de derde keer een andere sleepring gestoken die vandaag jawel weeral gesprongen is kan iemand mij een goedkopere oplossing bieden aub zodat het airbag lampje niet meer brand want dit begint verschrikkelijk op mijn zenuwen te werken
een tijd terug is mijn stuurhuis vervangen geweest gisteren voor de derde keer een andere sleepring gestoken die vandaag jawel weeral gesprongen is kan iemand mij een goedkopere oplossing bieden aub zodat het airbag lampje niet meer brand want dit begint verschrikkelijk op mijn zenuwen te werken
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: sleepring weeral stuk
Ik heb twijfels bij de montage dan. Want het is niet normaal dat dit zo vaak gebeurt.
Ik heb een vermoede dat ik met dit stuurhuis verder kan draaien
dan het originele mja want opzich kun je niet zoveel verkeerd doen denk ik dan
dan het originele mja want opzich kun je niet zoveel verkeerd doen denk ik dan
Om alleen het lampje niet te laten branden kun je een resistor in de airbag stekker plaatsen zodat de ecu denkt dat de airbag is aangesloten. Maar dan heb je dus geen werkende airbag..
Ik heb ook nog een stuurhuis. Heb die van mij veranderd voor eentje waar ik cruisecontrol mee kon inbouwen. Er is niks mis mee dus als je zou willen zou je die van me kunnen overnemen. Weet niet wat het nieuw of op de sloop kost maar ik ben waarschijnlijk goedkoper :P
Ik heb ook nog een stuurhuis. Heb die van mij veranderd voor eentje waar ik cruisecontrol mee kon inbouwen. Er is niks mis mee dus als je zou willen zou je die van me kunnen overnemen. Weet niet wat het nieuw of op de sloop kost maar ik ben waarschijnlijk goedkoper :P
@ Ezra: dat is dan een Clio 2 stuurhuis. Het gaat hier om Clio 3...
Ik heb dat eerder een keer op het forum gepost. Zal even zoeken of ik t nog kan vinden.
Gevonden: https://www.clioclub.info/forum/viewtopi ... ag#p314290
En dan met je smoel op het stuur klappen. Beter laat je het ff door de dealer ofzo vervangen. Dan krijg je gewoon garantie.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
ok alvast bedanktEzra schreef:Ik heb dat eerder een keer op het forum gepost. Zal even zoeken of ik t nog kan vinden.

De weerstandjes werkte perfect voor 0.20 cent zijn die irritante waarschuwingslampjes uit is ondertussen hersteld koste me 220€
denk niet dat dit zo erg is dan ben je inneens geleerd wat erger is zijn de verzekeringen die niet uitbetalen dansj0ertum schreef:En dan met je smoel op het stuur klappen. Beter laat je het ff door de dealer ofzo vervangen. Dan krijg je gewoon garantie.