Clio 4 RS
Re: Clio 4 RS
Ik ben benieuwd naar de foto's.
- D-Jay
- forum starter
- Contacteer:
Er stond wel een jaune sirius, maar ook een rood exemplaar.
Hierbij de foto's, i.v.m. de drukte heb ik de clio niet zonder publiek op de foto kunnen krijgen

Hierbij de foto's, i.v.m. de drukte heb ik de clio niet zonder publiek op de foto kunnen krijgen

RS 182 & 172 Tracktool
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Mooi die rode met rlink en achteruitrij camera.En goed te zien dat er dan geen achteruit rij sensors zijn.Klopt het dat er op geen enkele clio elektrische achter ruiten zitten?Is de camera extra beschermd?
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

Erg mooie foto’s!
Op de 8e/9e foto zie ik rechts in de hoek ook een clio staan. Wat voor één is dat? De panelen onderin zijn zwart, en dat heeft de RS niet. Wat voor kleur heeft die clio, ik ken die niet als gewone clio kleur. Ook die velgen heb ik nog niet gezien.
Op de 8e/9e foto zie ik rechts in de hoek ook een clio staan. Wat voor één is dat? De panelen onderin zijn zwart, en dat heeft de RS niet. Wat voor kleur heeft die clio, ik ken die niet als gewone clio kleur. Ook die velgen heb ik nog niet gezien.
- bart0ving
- über forummer
- Contacteer:
Goos, dat is een 'gewone' Clio.

Velgen zijn voor zover ik weet (nog) niet leverbaar...
Die kleur is een soort oranje. Stond ook in Parijs op de beurs en is naar mijn weten ook (nog?) niet leverbaar.

Velgen zijn voor zover ik weet (nog) niet leverbaar...
Die kleur is een soort oranje. Stond ook in Parijs op de beurs en is naar mijn weten ook (nog?) niet leverbaar.
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
- klmklmklmklm
- spammer
- Contacteer:
Op de 8e/9e foto zie ik rechts in de hoek ook een clio staan.Dit is een capture van renault toch?oei nee das foto 13.sorry
Laatst gewijzigd door klmklmklmklm op 10 mar 2013 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
renault clio IV Dynamique Cassiopeia 90DCI met RLINK

8e en 9e foto lijkt idd een gewone clio, maar die kleur kan je nu niet bestellen, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mij mag die kleur er wel komen! Op foto 13 zie je idd een klein stukje van een captur.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
goos schreef:8e en 9e foto lijkt idd een gewone clio, maar die kleur kan je nu niet bestellen, vandaar dat ik het me afvroeg. Van mij mag die kleur er wel komen! Op foto 13 zie je idd een klein stukje van een captur.

http://www.pocket-lint.com/news/47825/r ... d-hands-on
- D-Jay
- forum starter
- Contacteer:
Nee, daar heb ik helaas geen foto's van. Wat ik heb gepost is allesR27 schreef:Foto's van het zetelgedeelte?
wat ik momenteel heb.
RS 182 & 172 Tracktool
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Staat inmiddels genoeg echte foto's op internet. Ff googlen op clio 4 rs interior.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Stoelen lijken me minder duurzaam dan die uit de III RS.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ik ben bang dat de steun voor je kont erg slecht is. De wangen bij de clio 3 waren veel hoger.
Ga er eerst maar eens in zitten, stelletje autoweekers 

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Dat zie je nou eenmaal duidelijk.
Maar goed, ik zal vanaf nu wel helemaal niet meer op de Clio 4 reageren goed
Alleen maar positief

Mooi stiksel!

Maar goed, ik zal vanaf nu wel helemaal niet meer op de Clio 4 reageren goed

Alleen maar positief

Mooi stiksel!

Kijk naar die Franse filmpje op pagina 3, en zie die man in de RS volop genieten.
En volgens mij blijft hij zeer goed in de stoel zitten.
En die andere chauffeur, ene Werner Budding van autovisie, tja die zit liever wijdbeens met z'n knie tegen de deurpaneel te drukken.
Een lastige positie, probeer zelf maar eens zo te gaan zitten in de Clio. Dit hou je niet lang vol !!!

En volgens mij blijft hij zeer goed in de stoel zitten.

En die andere chauffeur, ene Werner Budding van autovisie, tja die zit liever wijdbeens met z'n knie tegen de deurpaneel te drukken.

Een lastige positie, probeer zelf maar eens zo te gaan zitten in de Clio. Dit hou je niet lang vol !!!

Laatst gewijzigd door clio4driver op 18 mar 2013 20:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik kan me voorstellen dat je met je benen tegen de deurpanelen aan moet zitten als je erg hard door de bocht gaat(moest ik in mijn clio op het circuit ook
) wangen zien er idd niet heel hoog uit.
Is maar een manier om achter te komen, zelf een proefrit maken

Is maar een manier om achter te komen, zelf een proefrit maken

Eind van de maand maar even naar België daar staat ie dan in de showroom. Heb al ff contact gehad met een dealer net over de grens om hem dan te bezichtigen en jawel ook
. Mooie service toch terwijl hij weet dat ik hem (waarschijnlijk) in NL koop.