Ik ben op zoek naar originele clio 3 ph1 velgen. Zelf ben ik voorzien, maar mijn vriendin heeft een paar dagen geleden haar clio 3 ph1 opgehaald en hier zitten stalen velgen onder met zomerbanden. Ze heeft nog originele clio 2 velgen in opslag liggen met zomerbanden (5 spaaks, 15 inch) dus het lijkt mij een mooi plan om die te verkopen en clio 3 velgen te kopen.
Hoe schatten jullie de interesse in voor de clio 2 velgen en het aanbod aan clio 3 velgen? Via marktplaats zie ik geen originele clio 3 velgen en via het forum tot nu toe ook niks gevonden nog. Hebben jullie ideeen? Misschien iemand die net andere velgen heeft aangeschaf en van zn originele af wil?
Velgen clio 2 / clio 3 ph1
Re: Velgen clio 2 / clio 3 ph1
Velgen zoals je dan wilt verkopen gaan met redelijke banden voor rond de € 250,-
Set velgen voor de Clio 3 (HIER staat overigens wel een setje op marktplaats) voor ongeveer hetzelfde. 16 inch mag je rekenen rond de € 300,- voor een gebruikter set
Set velgen voor de Clio 3 (HIER staat overigens wel een setje op marktplaats) voor ongeveer hetzelfde. 16 inch mag je rekenen rond de € 300,- voor een gebruikter set
Als het goed is passen de 15" clio 2 velgen ook onder de clio 3
Je zou dan alleen de huidige zomerbanden over moeten laten zetten omdat de clio 3 185-60-15 heeft ipv 185-55-15"
Dan hoeft ze ook geen geld aan nieuwe velgen uit te geven
Ik heb de orginele 16" canasta velgen met continental banden gekocht voor 450,- en da was een koopje
Normaal zal deze set rond de 600,- op internet voorbij komen
Je zou dan alleen de huidige zomerbanden over moeten laten zetten omdat de clio 3 185-60-15 heeft ipv 185-55-15"
Dan hoeft ze ook geen geld aan nieuwe velgen uit te geven
Ik heb de orginele 16" canasta velgen met continental banden gekocht voor 450,- en da was een koopje
Normaal zal deze set rond de 600,- op internet voorbij komen
Clio 3 ph1 1.2tce 100
Thanks! Zeer handige reactie! Ik had inderdaad ook begrepen dat de maat verkeerd is, maar waar het verschil ik zit wist ik niet, nu wel.
Als het verschil alleen in de hoogte zit, dan zouden de zomerbanden die ze nu om stalen velgen heeft zitten (er vanuitgaande dat dat 15 inch is, denk ik wel), dan zouden die om de lm moeten passen. Toch?
Dan zou ze alleen winterbanden om die stalen velgen moeten gooien en is ze klaar.
Als het verschil alleen in de hoogte zit, dan zouden de zomerbanden die ze nu om stalen velgen heeft zitten (er vanuitgaande dat dat 15 inch is, denk ik wel), dan zouden die om de lm moeten passen. Toch?
Dan zou ze alleen winterbanden om die stalen velgen moeten gooien en is ze klaar.