Standaard hoogte RS t.o.v. overige modellen
-
speed adDICKt
Standaard hoogte RS t.o.v. overige modellen
Ik twijfel tussen verlagingsveren Eibach Pro Kit of Eibach Sportline. Bij de verschillende aanbieders wordt vermeld "tot 30 mm (Pro Kit) of 45/50 mm (Sportline) verlaging afhankelijk van de uitvoering". De veren worden aangeboden voor de 1.4 t/m 2.0 en de diesels, bj. 98-05, voor allemaal dezelfde set. Volgens de autospecificaties op Autotrader, die ik meestal raadpleeg, zijn de hoogte van de RS en de overige modellen gelijk. Ik betwijfel dat, ik kan me zo voorstellen dat de RS standaard al wat lager is dan de overige modellen, en dat daar van de 30 mm bijvoorbeeld maar 15 mm overblijft.... Heeft iemand voor mij het antwoord?
Re: Standaard hoogte RS t.o.v. overige modellen
Ik heb net een set pro's gekocht maar nog niet onder de auto zitten. De veren zijn inderdaad hetzelfde maar verlagen verschillend, afhankelijk van gewocht vd auto e.d.
Over standaard hoogtes weet ik niets maar wel dat de pro kit iets lager is dan de standaard rs veren. De sportlines verlagen wel meer. Gaat het je dus ook om het esthetische aspect dan kun je beter voor sportlines gaan.
Of Cooksport die schijnbaar de handling van de pro kit hebben en de verlaging van de sportlines. En zijn speciaal ontwikkeld voor de clio. Maar daarvoor zou je op cliosport moeten kijken. Deze had ik ook bijna gekocht maar ik vond de verzendkosten nogal erg veel waardoor ik voor de eibachs (en de zekerheid) gekozen heb.
(En als jij dat bent op je avatar, probeer je hoofd de lijn van je lichaam te laten volgen
)
Over standaard hoogtes weet ik niets maar wel dat de pro kit iets lager is dan de standaard rs veren. De sportlines verlagen wel meer. Gaat het je dus ook om het esthetische aspect dan kun je beter voor sportlines gaan.
Of Cooksport die schijnbaar de handling van de pro kit hebben en de verlaging van de sportlines. En zijn speciaal ontwikkeld voor de clio. Maar daarvoor zou je op cliosport moeten kijken. Deze had ik ook bijna gekocht maar ik vond de verzendkosten nogal erg veel waardoor ik voor de eibachs (en de zekerheid) gekozen heb.
(En als jij dat bent op je avatar, probeer je hoofd de lijn van je lichaam te laten volgen
-
speed adDICKt
Rijd je ook motor?? Mijn techniek is verre van optimaal hoor haha!
Jammer dat je de Pro's er nog niet onder hebt, dan had ik het resultaat kunnen zien. Als het inderdaad maar 1 of 2 cm scheelt met de Pro's kan ik beter voor de Sportlines gaan. Iemand daar ervaring mee in combinatie met de RS? Het blijft de vraag hoeveel verschil in hoogte er is tussen de RS en de overige modellen. Heb nergens uitgebreide technische gegevens met alle afmetingen kunnen vinden....
Jammer dat je de Pro's er nog niet onder hebt, dan had ik het resultaat kunnen zien. Als het inderdaad maar 1 of 2 cm scheelt met de Pro's kan ik beter voor de Sportlines gaan. Iemand daar ervaring mee in combinatie met de RS? Het blijft de vraag hoeveel verschil in hoogte er is tussen de RS en de overige modellen. Heb nergens uitgebreide technische gegevens met alle afmetingen kunnen vinden....
Ja ik rijd ook motor! En ik weet ook meer van de techniek dan dat ik t kan uitvoeren
Voor als je het nog niet kent, twist of the wrist is een hele goede film om je techniek te verbeteren!
Verder is het voor een rs zo dat de pro lines 10-15mm en de sportlines 25-30mm verlagen.
Ik kon het zo snel niet terug vinden maar op cliosport zijn er een paar topics die vol staan met foto's van Clio's met beide veren sets. Daar zie je dan goed het verschil.
Verder is het voor een rs zo dat de pro lines 10-15mm en de sportlines 25-30mm verlagen.
Ik kon het zo snel niet terug vinden maar op cliosport zijn er een paar topics die vol staan met foto's van Clio's met beide veren sets. Daar zie je dan goed het verschil.
Wat heb jij dan voor Clio trouwens?
En ook, als je de veren er nieuw onder hebt dan hebben ze nog een bepaalde tijd nodig om soort van in te zakken. Ze zullen dus eerst wat minder verlaging geven.
En ook, als je de veren er nieuw onder hebt dan hebben ze nog een bepaalde tijd nodig om soort van in te zakken. Ze zullen dus eerst wat minder verlaging geven.
-
speed adDICKt
Kijk, zo leer ik nog es wat. Ik kende de hele site cliosport.net nog niet dus bedankt voor de tip!! Ik ben ook erg nieuw hier zoals je ziet, heb gisteren wat over mezelf verteld op het voorstelforum als je meer wilt weten
Ik heb nog geen Clio, maar het ziet er naar uit dat dat volgende week anders is. En dan is dat een RS van 2001, phase 2.
Wat voor motor rij je, ben nu ook wel benieuwd natuurlijk
Wat voor motor rij je, ben nu ook wel benieuwd natuurlijk
-
speed adDICKt
En als de koop definitief is zal ik ook m'n avatar veranderen 
Succes met je aankoop dan!
Cliosport.net is inderdaad heel handig voor van alles en nog wat. Ik heb een daytona 650, een gele! (de snelste van de 3 kleuren
)
Cliosport.net is inderdaad heel handig voor van alles en nog wat. Ik heb een daytona 650, een gele! (de snelste van de 3 kleuren
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4920 Weergaves
-
Laatste bericht door jeroen33