Hallo allemaal,
Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Renault Clio 1.4 uit 1997. Helaas was de vorige eigenaar zo slim om de autoradio er uit te halen zodat ik een nieuwe moest kopen. Dus heb ik vandaag een Kenwood KDC-3051R gekocht. Het aansluiten was niet echt een grote uitdaging, alleen paste de aansluiting de kabel voor de antenne niet in de radio. De radio heeft een JASO aansluiting (geen idee wat het is, maar zo staat het in het boekje), maar die van mijn Renault is een slag groter. Ik heb het idee dat dit probleem redelijk makkelijke te verhelpen is, maar heb geen idee hoe. Ik ben redelijk handig, maar niet super technisch op het gebied van auto hifi. Hulp is dan ook erg wenselijk!
Oeps bij de verkeerde Clio geplaatst. Sorry daarvoor!
Alvast bedankt.
Autoradio aansluitprobleem
- D-Jay
- forum starter
- Contacteer:
Re: Autoradio aansluitprobleem
Klopt, hiervoor heb je een verloopstukje nodig!
Kost een paar euro, dan is je probleem verholpen
Kost een paar euro, dan is je probleem verholpen
RS 182 & 172 Tracktool
-
jeanpierreflip
Hallo D-Jay
Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem niet al te ingewikkeld. Zou je me ook kunnen vertellen wat voor verloopstukje dit is zodat ik het kan aanschaffen?
Bedankt voor je reactie. Gelukkig is het probleem niet al te ingewikkeld. Zou je me ook kunnen vertellen wat voor verloopstukje dit is zodat ik het kan aanschaffen?
Zo eentje als het goed is

Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
ISO -> JASO antenne verloopstekker heet dat ding volgens mij officieel
-
jeanpierreflip
Hallo Allemaal,
Geen idee hoe de stekker officieel heet, maar ik heb een stekker gevonden die op de foto leek. Deze paste perfect en de radio werkt nu ook als een zonnetje. Bedankt voor de moeite.
Geen idee hoe de stekker officieel heet, maar ik heb een stekker gevonden die op de foto leek. Deze paste perfect en de radio werkt nu ook als een zonnetje. Bedankt voor de moeite.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3522 Weergaves
-
Laatste bericht door StadiumIII
-
- 2 Reacties