Centrale deurvergrendeling inbouwen

Voor alles op gebied van elektra en elektronica, van lampjes tot zekeringen
Plaats reactie
Hamzaa

Centrale deurvergrendeling inbouwen

Bericht door Hamzaa »

Ik had een vraagje

Ik heb een clio uit 1997 die helaas helemaal standaard is. Dus letterlijk geen optie's :| . Daarom wil ik graag centrale deurvergrendeling inbouwen en mijn oog is gevallen op een universeel setje van SPY.

http://www.spy-europe.nl/epages/6165772 ... 009%5B3%5D

Heeft iemand hier ervaring mee? want het lijkt me aardig ingewikkeld allemaal. Verder weet ik ook niet of je de sleutelbaarden krijgt meegeleverd?

MVG, Hamza Agzanay
112mark
forum starter
Contacteer:

Re: Centrale deurvergrendeling inbouwen

Bericht door 112mark »

Ik heb zo'n zelfde setje van spy erin zitten. Stelt eigenlijk weinig voor om het erin te krijgen.
Je moet de 2 deurpannelen eraf halen (of de 4 deurpanelen als je een 4 deurs hebt :wink: ) en het dashboard moet eruit.

Dan is het gewoon in de deur een paar gaatjes boren zodat je het stelmotortje in de deur kan monteren. Haakje wat erbij zit op het pennetje van het slot klemmen met het beugeltje wat je erbij krijgt en dan de kabels naar het midden van het dashboard werken. daar kastje plaatsen en zorgen dat deze altijd 12V krijgt (ook als je auto dus niet op contact staat :wink: ) dan testen en dan pas alles weer dichtmaken (niet andersom :smash: )

Ik was hier met een 2 deurs clio 2-3 uur mee bezig (lekker op mn gemakje) En heb de knipperlichten er ook niet op aangesloten, dit was wel een mogelijkheid maar dan zou je in de kabelboom de kabel voor de knipperlichten moeten gaan zoeken en dat hoefde niet perce van mij.

Dus als je een beetje handig bent dan moet dit je zeker lukken.

Oja, en de sleutelbaarden krijg je er niet bij. Deze zul je er los nog bij moeten bestellen. Er is ook een manier om je orginele sleutel af te zagen en er een inkeping in te maken zodat die erin past. dan hoef je er verder niets aan te doen.
Clio 2 Phase 1 uit 1999
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 1 Elektronica (vraag & antwoord)”