zou het cliotje dan nog überhaupt 10 jaar mee gaan?? (of rijd jij er dan nog mee??)

Zoals hierboven wordt gezegt. Het komt wel terug op langer termijn, maar 10 jaar is een lange tijd en kan veel gebeuren. En ik heb zelf ook een Clio 1 Fase III gehad in dit geval, maar daarvan is het stuurkolom het zelfde als een Fase 1 / 2 en bij mijn zat deze er dus al 12 jaar in zonder problemen. En een ton op de teller ofzo.Vinnie_86 schreef:gaat minimaal 10 jaar mee...
Laatst bijgewerkt door Mearjo. op 17 aug 2011, 22:57, in totaal 1 keer bewerkt.
eindelijk iemand die het snapt ! Er wordt niet aan de kruiskoppeling gelast maar aan het vast deel. Als je een klapper doet veranderd er niks aan de werking van de kruiskoppeling. Veel moraalridder-reply's over veiligheid en dure stuurhuizen maar als ik in het algemeen lees op dit forum wat en hoeveel er allemaal bespaart wordt (remmerij en onderhoud) dan stel ik me hier toch grote vragen bij. Just my 2 cents !Ronald16v schreef:Het deel wat inschuift bij een aanrijding zit er dus nog boven dus lassen is geen enkel probleem en gaat niet ten koste van de veiligheid.