ik heb afgelopen woensdag mijn clio 3 ph2 bij de dealer gehaald, en nergens een boekje te vinden...
die krijg ik volgende week, maar ik wilde graag weten wat de knopje r en o op het stuur doen rechts van het stuur
en hoe ik de dagtrip teller kan resetten.
en wat het knopje auto doet bij de lichtschakelaar
als ik ze indruk zie ik geen verschil, maar kan zijn dat ik niet in het juiste menu zit :P
tevens de vraag of dynamische bochtverlichting alleen inhoudt dat er een extra lampje gaat branden aan de zijkant van de verlichting of dat de dimverlichting ook hoort mee te draaien
alvast bedankt voor de antwoorden !
wat vraagjes over bediening
-
ray--
Re: wat vraagjes over bediening
hmmm jammer dat je niet alleen je dagtrip kan resetten..., hoe reset ik dan de hele computer?
kan allicht de + kabel eraf trekken, maar zal wel een makkelijker manier voor zijn :P
@ skip
ja, is idd wel een leuk extratje, al liet ik me neefje rijden en die vond het zo leuk om die lampjes aan te zien gaan dat ie wel erg slingerend over de weg ging :P
thx voor de antwoorden!
kan allicht de + kabel eraf trekken, maar zal wel een makkelijker manier voor zijn :P
@ skip
ja, is idd wel een leuk extratje, al liet ik me neefje rijden en die vond het zo leuk om die lampjes aan te zien gaan dat ie wel erg slingerend over de weg ging :P
thx voor de antwoorden!
-
eddythee
Je kan de boordcomputer en volgens mij ook alleen de dagteller resetten door: de beide knopjes om door het menu te bladeren (omhoog & omlaag) tegelijk vast te houden voor een paar seconden.
-
ray--
-
Il Girasoli
- forum starter
- Contacteer:
Om de automatische verlichting te activeren of te de-activeren moet je deze een aantal seconden inhouden. Je krijgt hier ook een melding van op je dashboard.
-
araaymakers
De knopjes R en O hebben te maken met je cruise control. Die moet je eerst aanzetten met de switch tussen de twee stoelen en instellen met R en O
-
Jan Clio lll
Hoi allemaaal,
De cruise controle kan in een aantal modellen aan gezet worden doormiddel van de schakelaar links op het dashboard naast de hoogte instelling van de koplampen. Bij mij zit daar de schakelaar voor de CC.
Ik heb een Clio 3 Phase 1.
Grt. Jan
De cruise controle kan in een aantal modellen aan gezet worden doormiddel van de schakelaar links op het dashboard naast de hoogte instelling van de koplampen. Bij mij zit daar de schakelaar voor de CC.
Ik heb een Clio 3 Phase 1.
Grt. Jan
-
Il Girasoli
- forum starter
- Contacteer:
@jan clio III,
Klopt, dat is alleen de Phase I van Clio III.
De Phase II heeft een schakelaar tussen de voorstoelen
Klopt, dat is alleen de Phase I van Clio III.
De Phase II heeft een schakelaar tussen de voorstoelen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 6015 Weergaves
-
Laatste bericht door Matramur
-