RS grille voor een Clio Phase II
RS grille voor een Clio Phase II
Ik heb een Clio uit 2003 (1.4 16v) nou had ik al wat rond gezocht.... toen kwam ik er achter dat een RS grille dus ook op mijn clio moet passen.(toch?)
Nou ben ik al een aantal dagen aan het google'en om z'n grille te vinden en te bestellen maar kan het echt nergens vinden. Iemand misschien een links of top?
Of nog beter; 1tje liggen?
Alvast bedankt!
Nou ben ik al een aantal dagen aan het google'en om z'n grille te vinden en te bestellen maar kan het echt nergens vinden. Iemand misschien een links of top?
Of nog beter; 1tje liggen?
Alvast bedankt!
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: RS grille voor een Clio Phase II
Bij de dealer. Verder moet je veel mazzel hebben. Komen niet zo vaak langs.
Op Ebay in Engeland kosten ze omgerekend €85,- inclusief verzenden. Staan er nu drie op. Zoekterm: clio 172 182 grille
Bij de dealer zijn ze +/- €100,- inclusief

Bij de dealer zijn ze +/- €100,- inclusief
Is dat vertrouwd kopen daar op Ebay want een dealer zit hemelsbreed op nog geen 100 meter.
Vind het trouwens wel ERG prijzig!
Vind het trouwens wel ERG prijzig!
Hey BonnanX,
Met aankopen op Ebay ben je in de regel erg goed beschermt. Tot op heden heb ik zelf nog geen enkele negatieve ervaring. Als je kijkt naar het prijsverschil zou ik in dit geval gaan voor de dealer. Dat is altijd een stuk zekerder en je hebt het onderdeel sneller.
De mijne heb ik (na een tip van Frank
) voor €45,- op Marktplaats kunnen kopen. Ze zijn echter behoorlijk schaars, dus je moet geluk hebben er een tegen te komen en weten de verkopers dit vaak ook.
Ik wil niet voor mijn beurt spreken, maar misschien kan Nelis van het forum je helpen. Hij werkt in het magazijn van een Renaultdealer. stuur hem eens een PB
Succes iig,
Kevin
Met aankopen op Ebay ben je in de regel erg goed beschermt. Tot op heden heb ik zelf nog geen enkele negatieve ervaring. Als je kijkt naar het prijsverschil zou ik in dit geval gaan voor de dealer. Dat is altijd een stuk zekerder en je hebt het onderdeel sneller.
De mijne heb ik (na een tip van Frank

Ik wil niet voor mijn beurt spreken, maar misschien kan Nelis van het forum je helpen. Hij werkt in het magazijn van een Renaultdealer. stuur hem eens een PB

Succes iig,
Kevin
Referentie: 6000073772
Verkoopprijs: € 97,02-
Kan je er 25% op geven!
Kan je er 25% op geven!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
o8-Carni-8o,
ik wil je even bedanken voor deze super reactie!
Nelis,
Ik ga er even over na denken omdat ik het toch wel een hoop geld vind! Je hoort van me!
ik wil je even bedanken voor deze super reactie!
Nelis,
Ik ga er even over na denken omdat ik het toch wel een hoop geld vind! Je hoort van me!
- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Hoi,
Omdat mijn front grill stuk was door een aanrijding ben ik ook maar bij de dealer langsgeweest voor een RS gril.
Die kon niet meteen een klant of chassisnummer of productcode vinden, dus ben ik met m'n mobiel op clioclub gegaan in dit topic.
Ik heb de referentiecode gegeven die Nelis hierin heeft gepost, en deze is nog in gebruik als "windscherm", voor 102 euro incl. btw.
Ik hoop dat dit juist is ?
Omdat mijn front grill stuk was door een aanrijding ben ik ook maar bij de dealer langsgeweest voor een RS gril.
Die kon niet meteen een klant of chassisnummer of productcode vinden, dus ben ik met m'n mobiel op clioclub gegaan in dit topic.
Ik heb de referentiecode gegeven die Nelis hierin heeft gepost, en deze is nog in gebruik als "windscherm", voor 102 euro incl. btw.
Ik hoop dat dit juist is ?
- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
Klopt nog steeds

Niet naar de prijs kijken, die is van 2009
Is deze:Nelis schreef:Referentie: 6000073772
Kan je er 25% op geven!

Niet naar de prijs kijken, die is van 2009

- Elektronized
- forum member
- Contacteer:
Is dat een RS gril ? Lijkt wel de gril van op mijn Expression.. 

- 2004 Renault Clio 2, Phase 3 - 1.6 16v - Dynamique
Tja, misschien dat de een nieuwere versie van Dialogys een andere tekening heeft...
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer: