Goedemiddag,
Even een vraagje,
Ik heb gisteren mijn Clio uit 2006 opgehaald, en vandaag wilt hij niet meer starten, het begon met de melding dat de passagiersairbag uit zou zijn, daarna toen ik hem opnieuw op contact zette, kreeg ik de melding dat er een defect in het remsysteem zou zijn en flipte de auto helemaal, de meters bewogen uit zichzelf, en maakte de auto steeds opnieuw contact, de ruitenwissers begonnen met schokken te bewegen.
De auto start niet, omdat hij steeds weer opnieuw contact probeert te maken.
Nu denk ik zelf dat de accu in elkaar is gezakt, omdat de auto een tijdje heeft stilgestaan voordat ik hem kocht.
Er zit 6 mnd bovag garantie op dus wat het ook is het kost me niks, maarja het is wel mooi balen, op zondag is de autogarage gesloten. dus morgen ochtend eens even met de garage bellen.
Iemand anders nog ideeën?
Auto flipt
-
Higgy
Re: Auto flipt
Denk erg platte accu ja.
Na het monteren van een nieuwe accu auto even uit laten lezen op storingen.
Na het monteren van een nieuwe accu auto even uit laten lezen op storingen.
-
Wobje
Inderdaad de accu, we hebben contact kunnen krijgen met de garage, er is net een andere accu ingezet, en alles werk weer naar behoren, het vreemde is wel dat de accu die erin nog geen 6 maanden oud was. Ze gaan deze accu nog even controleren of de cellen goed zijn e.d.
Het enige waar mijn aandacht nu nog even naar uit gaat is het geluid van de boordcomputer, als je de auto afzet dan gaat de boordcomputer de kleppen weer terugzetten naar nulpunt. echter merkte ik net dat na een half uur stil te hebben gestaan dat de boordcomputer hier nog mee bezig is. dus even langs de garage geweest, echter toen was ie na een minuut al klaar. dus dat kijken we nog even aan.
Het enige waar mijn aandacht nu nog even naar uit gaat is het geluid van de boordcomputer, als je de auto afzet dan gaat de boordcomputer de kleppen weer terugzetten naar nulpunt. echter merkte ik net dat na een half uur stil te hebben gestaan dat de boordcomputer hier nog mee bezig is. dus even langs de garage geweest, echter toen was ie na een minuut al klaar. dus dat kijken we nog even aan.
Laatst gewijzigd door Arjan op 29 jul 2012 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten is hier niet nodig
Reden: Quoten is hier niet nodig
-
Wobje
Nieuwe ontwikkelingen,
Vannochtend toch even wat eerder uit bed om te kijken of de auto gewoon startte, dat deed ie, echter nadat ik de sleutel uit het contact haalde bleef de auto lopen... Kreeg de auto met de sleutel ook niet meer uit. Daarom de auto op de koppeling laten afslaan,
Gebeld met de garage, auto opnieuw gestart en naar de garage gebracht, onderweg (kleine 1,5 km) kwamen de storingen weer in beeld. De auto is nu opgenomen op de IC van de garage
De eerste waarschijnlijke diagnose is dat het contact kapot is. Nu maar weer even afwachten, maarja moet niet te lang duren anders annuleer ik de koop en moet de garage opzoek naar een andere auto voor mij.
Erg balen om deze problemen net na aanschaf te ervaren.
Vannochtend toch even wat eerder uit bed om te kijken of de auto gewoon startte, dat deed ie, echter nadat ik de sleutel uit het contact haalde bleef de auto lopen... Kreeg de auto met de sleutel ook niet meer uit. Daarom de auto op de koppeling laten afslaan,
Gebeld met de garage, auto opnieuw gestart en naar de garage gebracht, onderweg (kleine 1,5 km) kwamen de storingen weer in beeld. De auto is nu opgenomen op de IC van de garage
De eerste waarschijnlijke diagnose is dat het contact kapot is. Nu maar weer even afwachten, maarja moet niet te lang duren anders annuleer ik de koop en moet de garage opzoek naar een andere auto voor mij.
Erg balen om deze problemen net na aanschaf te ervaren.
-
Wobje
Nieuwe Update,
Auto is maandag klaar,
Ze hebben nu alles nagelopen, kabels enz..
Conclusie: Contact kapot.
Ik kan niet wachten tot ie maandag weer op de oprit staat, want een week in een Aygo rijden (elke dag 130 km) is ook niks..
Auto is maandag klaar,
Ze hebben nu alles nagelopen, kabels enz..
Conclusie: Contact kapot.
Ik kan niet wachten tot ie maandag weer op de oprit staat, want een week in een Aygo rijden (elke dag 130 km) is ook niks..
-
Wobje
Nieuwe Update:
Auto staat nog steeds bij de garage,
Ze wachten nog op het nieuwe contact slot, de moet blijkbaar op chassisnummer gemaakt worden voor de sleutel.
Nieuwe einddatum is 10-08 a.s vrijdag.
Begin nu langzaam een beetje zat te worden van het wachten en het rijden in een aygo...
Auto staat nog steeds bij de garage,
Ze wachten nog op het nieuwe contact slot, de moet blijkbaar op chassisnummer gemaakt worden voor de sleutel.
Nieuwe einddatum is 10-08 a.s vrijdag.
Begin nu langzaam een beetje zat te worden van het wachten en het rijden in een aygo...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 3115 Weergaves
-
Laatste bericht door harryepe
-
- 16 Reacties