Ik heb dus een clio 1.4 16v uit 2004.
Aangezien mijn remmen versleten zijn zat ik te kijken voor nieuwe schijven (gegroefd/ geboord). Maar nu zat ik eens te denken of de remmerij niet te vervangen is voor die van een sneller model.
Dus grotere remschijven icm grotere/andere remklauwen van bijv. de 2 liter.
Is die mogelijk? Of moet ik dan ook perse andere fusee's monteren?
(Ik weet toevallig dat dit bij sommige automerken gewoon uitwisselbaar is vandaar)
Remmen upgrade clio 1.4
-
.luuk
Re: Remmen upgrade clio 1.4
http://clioclub.info/viewtopic.php?f=86&t=14352" onclick="window.open(this.href);return false;
loopt toevallig al een topic over
komt er op neer, dat je alleen met serieus´´circuit´´ rijden,er profijt van hebt.
voor dagenlijks gebruik, vreet t remblokjes
zijn je schijven nog goed? dan zou ik gewoon we een nieuw setje remblokjes steken, en weer lekker gaan rijden
loopt toevallig al een topic over
komt er op neer, dat je alleen met serieus´´circuit´´ rijden,er profijt van hebt.
voor dagenlijks gebruik, vreet t remblokjes
zijn je schijven nog goed? dan zou ik gewoon we een nieuw setje remblokjes steken, en weer lekker gaan rijden
-
ClioMarco
Re: Remmen upgrade clio 1.4
Aha, bedankt.
Nou mijn schijven zijn sowieso aan vervanging toe. Van binnen naar buiten zit er na 2 cm een afloop van een paar mm in, en aan de rand van de schijf zit weer een opstaande rand.
M'n remblokken zijn dus precies in die vorm gesleten en kan dus moeilijk dezelfde schijven houden en andere blokken halen. Dus dan maar gelijk alles.
Nou mijn schijven zijn sowieso aan vervanging toe. Van binnen naar buiten zit er na 2 cm een afloop van een paar mm in, en aan de rand van de schijf zit weer een opstaande rand.
M'n remblokken zijn dus precies in die vorm gesleten en kan dus moeilijk dezelfde schijven houden en andere blokken halen. Dus dan maar gelijk alles.
Laatst gewijzigd door Arjan op 29 jul 2012 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quoten was hier niet nodig
Reden: Quoten was hier niet nodig
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 4169 Weergaves
-
Laatste bericht door Brandon92