Hallo,
Ik weet niet of dit normaal is of niet maar het is redelijk irritant, mijn toerenteller staat standaard tussen de 5 en 10 terwijl ik niks doe.
Kan je deze resetten zodat deze weer netjes op 0 komt te staan?
ik rij in een Clio 1.6 16V RXE uit 2001
Toerenteller staat tussen de 5 en 10
Re: Toerenteller staat tussen de 5 en 10
Nee als ik de motor start of ik sta stil voor een stoplicht o.i.d. staat mijn toerenteller altijd tussen de 5 en 10 hij staat nooit op 0.Arjan schreef:Je bedoeld wanneer de motor niet loopt?
dit is redelijk klote want aangezien ik een beginnende bestuurder ben kijk ik nogal naar mijn toerenteller voordat ik ga schakelen of voordat ik me koppeling los laat.
- Contacteer:
Als je motor loopt kan hij toch niet op nul staan?
Je motor zal een 6 à 700 toeren maken en dit geeft de toerenteller ook aan.
Groet, Age
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Ik snap hem denk ik eindelijk!!
Hij bedoeld zijn snelheidsmeter...
dus als hij voor het stoplicht stil staat geeft die al tussen de 5 en 10 km/u aan
xeo, voortaan om te onthouden voor ons nederlanders (ga er een beetje vanuit dat je belg bent) betekend toerentellen, die meter die het aantal toeren per minuut aangeeft van de motor
dus als hij voor het stoplicht stil staat geeft die al tussen de 5 en 10 km/u aan
xeo, voortaan om te onthouden voor ons nederlanders (ga er een beetje vanuit dat je belg bent) betekend toerentellen, die meter die het aantal toeren per minuut aangeeft van de motor
oke dan weet ik dus waarom die niet op 0 stond. ik wist niet dat als de motor aan stond direct toeren gebruikte.Age schreef:Als je motor loopt kan hij toch niet op nul staan?![]()
weinig verstand van auto's maar ben hier gekomen om te leren.
Nee niet echt ik ben niet echt een fan van belgen eigenlijk (no offence)dopestuff schreef:Ik snap hem denk ik eindelijk!!
Ik wist niet dat de motor toeren maakte ondanks dat je stil staat, nu weet ik dat wel domme vraag maarja like i said ben geen held in auto's hehe
- Contacteer:
Super, dan weet je het nu..haha
Have fun hier en hopelijk tot op een meeting ergens
ps, en domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden....
Have fun hier en hopelijk tot op een meeting ergens
ps, en domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden....
Groet, Age
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 11873 Weergaves
-
Laatste bericht door ClioTour08