Zal inderdaad wel in de buurt komen. Die vleugel zal er wel in komen maar ik denk dat de dagrijlampen, net als bij de anderen tussen koplamp en grille zullen zitten en de mistlampen in de lus van die vleugel weggewerkt gaan worden.
Rond de 200, net als nu. Lijkt mij dat de winst in het gewicht te halen moet zijn. Bijna 1200 kilo voor de huidige RS (cup) vind ik vrij zwaar voor een auto uit het zogenaamd kleiner segment.
Kvind het wel goed dat ze de deurgrepen "verstopt" hebben, zoals bij de Honda Civic ook het geval is. Zo lijkt hij ook nog es sportiever voor een 5-deurs te zijn.
Ik denk dat ik ga opteren voor de 1.2 met turbo blok die de huidige 1.6 moet vervangen. (ofwel de 0.9 met turbo met 90pk, en dan chippen; lukt aardig goed met turbo blokjes)
Als ik me niet vergis kon je zo goed als alle details van kleur veranderen naar je eigen smaak. (dashboard, stuur, koffersierstrip, spiegels, dak, .. Beetje zoals de DS3 van Citroën)
Ik vind em een beetje op de Scirocco lijken, op een of andere manier..
En ja, als je wil concurreren met de DS3 en andere "hot hatches" moet je eenmaal hetzelfde (of meer) bieden dan de concurrenten..
Hier kun je hem in 360 graden zien, ik vind het wel een eigenzinnige auto hoor. Er zitten wel bekende lijnen in, maar het is wel vernieuwend en een goede opvolger voor de clio 3 http://www.renault.nl/showroom/personen ... -explorer/