Mannen,
Ik heb nou dus 17 inch licht metalen velgen (blij) echter wat mij meteen opviel is dat de oude velgen "over" de wielas zaten en de nieuwe licht metalen alleen met 4 bouten op de rem en de wielas een beeje "in" het wiel.
Zal wel zo horen want het is de enige manier maar toch lijkt het me wat spannend alleen met 4 bouten...
Hoort dit?
Bevestiging licht metaal vs oude velgen
Re: Bevestiging licht metaal vs oude velgen
Ik kan me er niets bij voorstellen, laat eens wat foto's zien.
Wat ik me voor kan stellen is dat het naafgat van je nieuwe velgen te groot zijn en er dus ruimte tussen je naaf en velg zit.
Wat ik me voor kan stellen is dat het naafgat van je nieuwe velgen te groot zijn en er dus ruimte tussen je naaf en velg zit.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
idd, denk dat je nog 4 pas ringen nodig hebtsj0ertum schreef:Ik kan me er niets bij voorstellen, laat eens wat foto's zien.

Zaten inderdaad 4 ringen in de wielen, die pasten niet om de as, deze konden er makkelijk uit en toen pasten het wel.
Moeten er nu alsnog ringen in die wel om de as gaan denk je? Of is het goed zo?
Wat een gedoe...
Moeten er nu alsnog ringen in die wel om de as gaan denk je? Of is het goed zo?
Wat een gedoe...

lees inderdaad net dat er nog centreer ringen op moeten (die wel passen) er zit nou niets om, kan ik wel ff zo rijden zonder brokken of moet ik weer die banden er af halen en oude er weer op tot ik de passende ringen heb besteld?
Suf zeg
Suf zeg

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Die ringen zijn er voor om de velg precies in het midden van de naaf te zetten. Zodat je geen onbalans hebt. Je kunt best rijden zo, maar ik zou ze wel even halen nog. Kan wel bij de betere bandenboer.