Tweeters dashbord clio 3

Voor algemene Clio III vragen van aankoopadvies tot schaalmodel
Plaats reactie
RickH

Tweeters dashbord clio 3

Bericht door RickH »

In mijn nieuwe Clio 3 zitten geen tweeters in het dashbord. Deze wil ik wel plaatsen (orgineel fabrieksaf)..
Nu is mijn vraag, is dit standaard al bedraad?
en zit hier nog een appart scheidingsfilter tussen? Of fungeert de condensator op de tweeter als filter?

Rick
ray--

Re: Tweeters dashbord clio 3

Bericht door ray-- »

ja en ja :P

de bedrading loopt er al, en in de tweeter zit een scheidingsfilter ingebouwd, plug en play eigenlijk
R27
über forummer
Contacteer:

Bericht door R27 »

Wat ray-- zegt.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
Mikeymike20

Bericht door Mikeymike20 »

Zelf vind ik het geluid ook beetje tegenvallen van mijn clio 3.
Nu heb ik die vakjes waar de tweeters horen ook open gemaakt maar helaas ligt daar geen kabel.
Zelf die kabels trekken zie ik niet zo zitten, je zal zien dat het bij mij weer mis gaat.
Denk dat ik hier maar mee moet doen.
alfred
forum starter
Contacteer:

Bericht door alfred »

Hoi,Mike

Heb de zelfde Clio3 besteld. Lever tijd week 24 als het goed is.
Grt, Alfred,
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen

Daily : Renault Clio 3
Project:"Clio2 RS 182
RickH

Bericht door RickH »

Mikeymike20 schreef:Zelf vind ik het geluid ook beetje tegenvallen van mijn clio 3.
Nu heb ik die vakjes waar de tweeters horen ook open gemaakt maar helaas ligt daar geen kabel.
Zelf die kabels trekken zie ik niet zo zitten, je zal zien dat het bij mij weer mis gaat.
Denk dat ik hier maar mee moet doen.
Same here... Ik kwam erachter dat er bij mij dus ook geen kabeltjes liepen.. Ik heb ze zelf getrokken naar de radio toe..
Maar oh oh wat valt het geluid tegen in de Clio 3 Fase 2...........
Mikeymike20

Ik zit zelf ook nog steeds te twijfelen om terug naar Renault te gaan om te vragen of ze geen betere radio en speakers hebben.
Het moet toch wel beter kunnen neem ik aan.
Ik heb wel de versie met TomTom, weet niet hoeveel radio soorten ze daarvan hebben..
RickH

Bericht door RickH »

Zelfde radio....
Ik moet wel zeggen dat de verhoudingingen in het geluid wel beter zijn geworden sinds dat ik de tweeters heb geplaatst. Ben nu aan het kijken naar een orginele updatelist radio uit de fase 1... dat geluid was wel stukken beter
Mikeymike20

Ik zie het alleen niet zo zitten om zelf die kabels te trekken, al die kappen los en radio los etc.
als ik dat met mijn 2 linker handen ga doen, weet ik zeker dat ik wat sloop en daarvoor ben ik veel te zuinig op m'n auto.
Plaats reactie

Terug naar “Clio 3 Algemeen (vraag & antwoord)”