spin in spiegels
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
spin in spiegels
Misschien komt dit jullie wel bekend voor...
Ik heb namelijk last van spinnen in mijn spiegels, wat tot gevolg heeft dat ik elke keer spinnenwebben.
Ik vind het irritant en haal ze elke keer weg (de webben en eventuele spinnen) echter helpt alles niets (zelfs een waterspuit in de spiegel niet)
mijn vraag dus:
weten jullie een goeie methode om de spinnen eruit te hebben (eventueel doden) zonder dat ik iets in mijn spiegels sloop/uit elkaar haal?
ps: hij staat niet onder een boom maar met in de buurt van struikjes (met een brede stoep ertussen)
Ik heb namelijk last van spinnen in mijn spiegels, wat tot gevolg heeft dat ik elke keer spinnenwebben.
Ik vind het irritant en haal ze elke keer weg (de webben en eventuele spinnen) echter helpt alles niets (zelfs een waterspuit in de spiegel niet)
mijn vraag dus:
weten jullie een goeie methode om de spinnen eruit te hebben (eventueel doden) zonder dat ik iets in mijn spiegels sloop/uit elkaar haal?
ps: hij staat niet onder een boom maar met in de buurt van struikjes (met een brede stoep ertussen)
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
Re: spin in spiegels
dat had ik ook bedacht, naar daarvan vermoed ik dat het slecht is voor het spiegel mechanisme?
- Contacteer:
Stoomcleaner erop? Hete stoom kunnen ze niet tegen lijkt me... of de spiegel dat wel kan weet ik niet...
Maar ik denk dat bijna iedereen wel eens last heeft van spinnen in de spiegel....
Maar ik denk dat bijna iedereen wel eens last heeft van spinnen in de spiegel....
Groet, Age
Ik heb er geen last van, gewoon wat glassex erin spuiten, minuutje laten zitten en wegspoelen. Worden die beetjes niet heel vrolijk van denk ik.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Beestjes hou je toch. Gewoon wat Arjan zegt. In de wasbox even in de spiegel spuiten.
Spiegels eraf halen en een paar dagen in de vriezer leggen. Dan gaan de eitjes achter het glas dood en gaat de spinrag waarmee ze vastzitten kapot. Daarna uit de vriezer halen en goed afspuiten met de hogedrukspuit. Dan zou je eventueel nog insectenspray achter het glas kunnen spuiten zodat ze wegblijven.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Bordje met omleiding plaatsen wil ook nog wel eens helpen... :P
Of een terrarium met leguaan om je spiegels heenbouwen... 

Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- dopestuff
- über forummer
- Contacteer:
is een (elektrische) buitenspiegel zo makkelijk te verwijderen dan? (anders lijkt het me wel een interessante optie...)R27 schreef:Spiegels eraf halen en een paar dagen in de vriezer leggen. Dan gaan de eitjes achter het glas dood en gaat de spinrag waarmee ze vastzitten kapot. Daarna uit de vriezer halen en goed afspuiten met de hogedrukspuit. Dan zou je eventueel nog insectenspray achter het glas kunnen spuiten zodat ze wegblijven.
maar als jullie denken dat insectenspray niet schadelijk is voor het mechanisme (elektrisch) dan probeer ik eerst dat wel...