Platte schroevendraaier tussen 't plastic en 't "glas" duwen aan de zijkanten en wrikken maar! Zit losjes geklemd, daaronder zit een 5W buislampje (lengte weet ik niet)..
Heb ik al vaker gedaan op deze manier, bij mij waren de koperen lipjes in het binnenwerk van dit onderdeel een beetje lam waren en daardoor werkte alleen de stand "uit" en "aan=deur open" nog en niet "altijd aan"... (zal vast allemaal een naam hebben die standen )
Vrouw: '09 Clio III Dynamique 1.2TCE (Good old D4Ft)
Ikke: '17 Talisman Initiale Paris 1.6TCE 7EDC (M5M)
Volgens het boekje voor dimlicht H7, voor grootlicht H1. Wattage staat nergens aangegeven, maar dat lijkt me standaard gewoon 55 Watt te zijn.
Wel dat er anti-UV lampen gebruikt moet worden.
Aan 1 kant schroevendraaier ertussen zetten. Niet de zijkant (lange kant) maar de bovenkant. Daar zitten 2 plastic stukjes waar de lamp mee draait.
Lampje is een festoon 36mm fitting. Kan je ook in led kopen. Ik heb iets van 16 smd ledjes erin. Daarnaast heb ik ook een 36mm 6 led smd voor het kofferbaklampje.
Maki schreef:Aan 1 kant schroevendraaier ertussen zetten. Niet de zijkant (lange kant) maar de bovenkant. Daar zitten 2 plastic stukjes waar de lamp mee draait.