help auto stopt ermee!
- chri$
- forum member
- Contacteer:
help auto stopt ermee!
goede middag heb problemen met starten van de auto! af en toe start ie maar nu helemaal niet meer! hij is al 2 keer in de garage geweest alles doorgmeten nergens fout te bekennen! van de week reageerde ie ook niet op startkabels dus ging er vanuit dat het de startmoter was(ik heb weinig verstand van auto moteren!) dus weet niet wat ik moet doen!~
van de week weer naar de garage en elke keer start ie daar als een zonnetje en nu sta ik weer bij iemand thuis en moet weg:( doet ie het weer niet voor geen mogelijkheid! waar kan dit aan liggen? garage helpt mij ook niet echt verder en word van de kast naar de muur gestuurd!
iemand ow iemand die me kan helpen?
groetjes chris
van de week weer naar de garage en elke keer start ie daar als een zonnetje en nu sta ik weer bij iemand thuis en moet weg:( doet ie het weer niet voor geen mogelijkheid! waar kan dit aan liggen? garage helpt mij ook niet echt verder en word van de kast naar de muur gestuurd!
iemand ow iemand die me kan helpen?
groetjes chris
- roylee
- forum member
- Contacteer:
Re: help auto stopt ermee!
BDP sensor?? slechte sleutel?? slechte sleutel vermoed ik omdat je zegt dat hij helemaal niet rond draait op sommige momenten.
- chri$
- forum member
- Contacteer:
Ik ga maar weer alles laten nakijken! Ben benieuwd wat het is! Thanks voor je reactie
Als je de standen van het contact één voor één probeert. Hoor je dan relais inschakelen, gaan er lampjes op je dash aan, of juist uit?
Kan inderdaad de startblokkering zijn. Andere sleutel of batterij vervangen.
Kan inderdaad de startblokkering zijn. Andere sleutel of batterij vervangen.
- chri$
- forum member
- Contacteer:
ik ga het allemaal proberen! reserve sleutel lukt ook niet! heb de autp ook niet met kabels gestart gekregen en duwend lukte het ook niet! en aangezien ik zelf niet heel veel verstand heb van autos moet ik er maar naar gaan laten kijken!
gebeurd altijd op een moment wanneer je de auto niet kan missen! gelukkig vervangend vervoer geregeld!
Groeten chris
gebeurd altijd op een moment wanneer je de auto niet kan missen! gelukkig vervangend vervoer geregeld!
Groeten chris
Blijft het rode lampje branden of knipperen op je dashboard?
ALs die niks doet geef dan is een tik op de startmotor!
En rommel is aan je bdp stekker bedrading!!
ALs die niks doet geef dan is een tik op de startmotor!
En rommel is aan je bdp stekker bedrading!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- chri$
- forum member
- Contacteer:
Ik ga het morgen woensdag proberen! Moey werken tot woensdag en staat nu een uurtje hier vandaan helaas! En verstand heb ik er niet van! Wat is de bpd? Startmoter weet ik nog net wel!
Thanks dat jullie helpen
Thanks dat jullie helpen

Zit boven op je bak tegen je blok aangeschroeft!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- chri$
- forum member
- Contacteer:
super jongens! tik op gegeven maar deed nog niks! dus de dealer bellen! die zou binnen 3 kwartier bij mij zijn! in de tussentijd verplaats ik de auto duwend zodat hij er straks makkelijk bij kan! ik denk start hem nog eens! je raad het al hij start! dus ik de dealer van daar afgebeld en nu staat hij bij degene waar ik nog garantie heeft! startmoter slaat aan, na een afstand rijden start ie achter elkaar! na aantal keer korte stukje stop ie ermee! dus hoop dat hun wat kunnen vinden!
ik ben benieuwd! heb gelukkig vervangend vervoer van hun meegekregen!
bedankt voor de hulp! echt fijn zoon forum met mensen met kennis! hoop hier nog genoeg op te steken van jullie!
groeten chris
ik ben benieuwd! heb gelukkig vervangend vervoer van hun meegekregen!
bedankt voor de hulp! echt fijn zoon forum met mensen met kennis! hoop hier nog genoeg op te steken van jullie!
groeten chris
Hoi Chris,
En? Hebben ze het gevonden?
En nog belangrijker: Ook opgelost?
En? Hebben ze het gevonden?
En nog belangrijker: Ook opgelost?
- chri$
- forum member
- Contacteer:
Heey Arjan sorry voor de late reactie! Auto is 2 weken weg geweest ofzo en ik kreeg hem terug dus weer heelmaal gelukkig! Ze hadden iets in het contact vervangen soort spoel of iets! Ik de auto dus terug start ie s ochtends weer niet en bij hun al die tijd wel! Ik snap er niks van! De auto is weer weg maar het is een raadsel wat er aan de hand is! Als ze hem uitlezen helpt niks! Ik word er een beetje sago van! Zo lang zonder auto en dan nog niks kunnen vinden!
Ondertussen wel.mijn velgen terug van dirkjan en ben tevreden! Ook in de dag dat ik de auto had mijn rs grill gemonteerd en staat ook lekker!
Hopen dat het gevonden word want zoon auto kan je niet vertrouwen helaas
Ondertussen wel.mijn velgen terug van dirkjan en ben tevreden! Ook in de dag dat ik de auto had mijn rs grill gemonteerd en staat ook lekker!
Hopen dat het gevonden word want zoon auto kan je niet vertrouwen helaas