Slecht Starten met Warme motor.. 1.4 16v

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
Dirkjan101

Slecht Starten met Warme motor.. 1.4 16v

Bericht door Dirkjan101 »

Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een renault clio 1.4 16v

En nu heb ik het volgende probleem...

Als de motor koud is.. is het starten en lopen.. ma als je dan weg wilt rijden dan lijkt het of hij een beetje verzuipt.. dan geef je 1x volgas en dan is het ook goed...

Maar met warme motor.... Dan wil hij niet meteen aanslaan dan moet ik doorstarten en dan pakt hij aan.. ma dan krijg ik helemaal zo brandstoflucht in me auto het lijkt dus alsof die verzuipt...

Ma dan moet hij eerst een half uurtje uurtje stil staan.. als ik hem uit zet en start hem meteen dan is er niks aan de hand...

ik heb de injectoren al 2x laten reinigen maar dit helpt niet... die man zegt ze zijn allemaal goed...

En voor de rest is alles al na gekeken riem staat op tijd... temp sensor is goed lucht sensor is goed...

Heeft iemand dit probleem eerder mee gemaakt?

Bedankt alvast!
Dirkjan101

Re: Slecht Starten met Warme motor.. 1.4 16v

elektrisch... ma die is al brand schoon en door de dealer ingelezen... is niks mis mee
Dirkjan101

Hallo,

Jep alles is schoon.. nee niks in het geheugen...

denk zelf injector ofzo blijft hangen..
Freddythedegoe

Bericht door Freddythedegoe »

Ik heb zelf een clio 1.8 rsi en wat je zegt klinkt precies al wat ik heb gehad
Bij koude motor liep tie perfect bij warme motor stationair sloeg tie af en kom ik niks meer het het weer warm was....... Ik wist niet wat het kon zijn en had um maar naar ali beunhaas gebracht..... Die heeft een werknemer die hij niet kan verstaan en wist ook niet wat hij vervangen had... Mijne loopt weer goed maar wat er is vervangen of is afgesteld. Ik heb geen idee!!!! Zelf dacht ik destijds aan te wijnig inspuiting van de bezine

De reaparatie voor mij was overigens gratis :sunny:

Veel succes nog met het probleem
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht

Terug naar “Clio 1 Motorisch (vraag & antwoord)”