vraag om een + (rode kabel) doorvoering te vinden
vraag om een + (rode kabel) doorvoering te vinden
Weet iemand een doorvoering te vinden waar ik de rode kabel voor me versterker door heen kan halen? Ik heb gekeken vandaag had 1 rubbertje kunden vinden en daar zat een bout achter. En als ik via de draadboom wil doen gaat aardig moeilijk want dan kan ik vanuit de motorkap niet bijkomen.
Ik las net een oudere post over 2 rode draden die zag ik ook lopen. maar word aangeraden om een rode van accu naar versterker te brengen.
en een 2de probleem aangezien onder de motor kap aardig vol is. Waar laat je de zekering het beste kwijt. Ik kan hem niet vlakbij me accu zetten of op de kap van de accu. me luchtfilter leiding ofzo iets dergelijks zit aan de kap van me accu vast. Indien hier een foto gemaakt voor moet worden kan ik dat wel doen.
Ik heb een Clio 3 uit 2006-Feb 1.6 dynamique luxe
mvg, Michael
Ik las net een oudere post over 2 rode draden die zag ik ook lopen. maar word aangeraden om een rode van accu naar versterker te brengen.
en een 2de probleem aangezien onder de motor kap aardig vol is. Waar laat je de zekering het beste kwijt. Ik kan hem niet vlakbij me accu zetten of op de kap van de accu. me luchtfilter leiding ofzo iets dergelijks zit aan de kap van me accu vast. Indien hier een foto gemaakt voor moet worden kan ik dat wel doen.
Ik heb een Clio 3 uit 2006-Feb 1.6 dynamique luxe
mvg, Michael
Re: vraag om een + (rode kabel) doorvoering te vinden
Over het algemeen word er gekeken boven het gaspedaal, daar zitten (als het goed is) een paar rubbers.
Zelf gaten boren is tricky, je weet nooit wat er in de dubbele wand zit en je kan daardoor dus simpel draden beschadigen.
zit er naast de accusteun (hoe dat metalen ding ook heet) geen ruimte? zodat je hem eventueel daar op de zijkant kunt zetten oid.
Zelf gaten boren is tricky, je weet nooit wat er in de dubbele wand zit en je kan daardoor dus simpel draden beschadigen.
zit er naast de accusteun (hoe dat metalen ding ook heet) geen ruimte? zodat je hem eventueel daar op de zijkant kunt zetten oid.
Boven je pedaal zit inderdaad een doorvoerrubber. Die kan er er uit wippen gewoon en daar je kabel door heen halen.
Rubber doorvoering kan ik niet pakken zoals ik zei daae zit een bout achter.
Boren ga ik niet doen. Wat je al zei tricky.
Enigeste manier is denk bij me draadboom maar daar kom je bij de andere kant moeilijk bij. Plus aangezien bij de kant van de motor een flex er over heen is geschroven maak het nog moeilijker. Ik maak straks wel fotos en probeer ze vanavond up te loaden
Boren ga ik niet doen. Wat je al zei tricky.
Enigeste manier is denk bij me draadboom maar daar kom je bij de andere kant moeilijk bij. Plus aangezien bij de kant van de motor een flex er over heen is geschroven maak het nog moeilijker. Ik maak straks wel fotos en probeer ze vanavond up te loaden
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Misschien via je voorscherm?
2 rubbers waarvan 1 de draad boom door heen gaat. En de andere zit een bout achter.Kortman schreef:Over het algemeen word er gekeken boven het gaspedaal, daar zitten (als het goed is) een paar rubbers.
En een plasticen dop maar daar kom ik niet bij door me draadboom maar als ik dan onder me motor kap kijk zie ik geen gat voor terug.
Frank [Factory] schreef:Misschien via je voorscherm?
Voorscherm? Zeg me niks sorry

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Dat je hem via 1 van de zijschermen, laat lopen en dan bij het scharnierpunt van de voordeur naar binnen.
Geen idee of dat kan hoor.
Geen idee of dat kan hoor.
Dat heeft ArjanRS ook gedaan.
De makkelijkste manier is om gewoon een gat naar binnen te boren, hier een wartel doorheen waar je de kabel doorheen voert. Ik heb dit aan de bijrijderskant gedaan.
De makkelijkste manier is om gewoon een gat naar binnen te boren, hier een wartel doorheen waar je de kabel doorheen voert. Ik heb dit aan de bijrijderskant gedaan.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Ik zou is kijken.sj0ertum schreef:Dat heeft ArjanRS ook gedaan.
Volg is het rubbers van je ruitensproeier naar achteren. Deze gaat ook via een rubber naar de motorruimte.
Bij mijn Clio II heb ik hem hierlangs gevoerd!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Nelis schreef:Volg is het rubbers van je ruitensproeier naar achteren. Deze gaat ook via een rubber naar de motorruimte.
Ik ga is van de weekend kijken. Ik heb nu namelijk weinig tijd deze week vanwege hypotheek afspraken makelaar ect...
Hehe top.
Bedoelde in ieder geval het slangetje
!
Bedoelde in ieder geval het slangetje

Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
hee, ik ben dit weekend aan de slag gegaan met de mijn clio 3.
De voeding voor de versterkers moest gelegd worden en na veel kijken en demonteren van onderdelen ben ik er dan toch achterkomen dat je achter het dashboard kastje een dopje vind. (naast je ruitensproeierslang naar achter)
Haal dit dopje eruit en je kan zo je voeding leggen voor je versterkers!

De voeding voor de versterkers moest gelegd worden en na veel kijken en demonteren van onderdelen ben ik er dan toch achterkomen dat je achter het dashboard kastje een dopje vind. (naast je ruitensproeierslang naar achter)

Thnx ik ga kijkencoronii schreef:hee, ik ben dit weekend aan de slag gegaan met de mijn clio 3.
In de motorruimte kan je hem zo zien zitten! Recht zijde!! (dashboard kastje dus) hahaMichaelveen schreef:Thnx ik ga kijkencoronii schreef:hee, ik ben dit weekend aan de slag gegaan met de mijn clio 3.
Bij mij zit er ook een rubber zowiezo dat ik weet maar zit ook zo bout achter. ik zou me dashboard kastje is verwijderen kijken wat er dan tevoorschijn komt.
Ik heb een sparing gevonden. waar me ruitenvloeistofslangentje naar binnen gaat kon ik hem niet bij stoppen maar helemaal links boven in ( als je voor je auto staat) zit een klein vierkante sparing. Daar had ik een VD draad door heen gestopt en kwam ik tussen me isolatie vandaan.