Dagrijverlichting
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Re: Dagrijverlichting
Wat ziet iedereen toch in die dingen. Geef mij maar stadslicht. Ik hoef geen auto met acne.
Tot zover mijn mening over dagrijverlichting.
Tot zover mijn mening over dagrijverlichting.
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
het principe vind ik erg goed, led hoeft niet maar zoals de megane heeft.
Groeten, Vincent.
- Contacteer:
heb ook al verhalen gehoord dat er door die dagrijlampen veel meer vocht in de koplampen blijft zitten... ze worden niet meer warm.
En vind het ook niet mooi....
En vind het ook niet mooi....

Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
- Contacteer:
ik las laatst ergens een artikel daar over... die man klaagde over allerlei aanslag in de koplamp. Dat was te wijten aan vocht. Bij normaal gebruik verdampt dat veel meer.
Groet, Age
Tuurlijk, 10cm ja... Meer niet.Laantje schreef:Bovendien heeft u dankzij de mooie witte lichtbundel goed zicht.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
vind het even erg als van die mistlampen die nu ook aangaan om richting aan te geven ...
alsof er nog niet genoeg afleiding / verwarring op de baan is dat je nog eens mistlampen nodig hebt die aan / uit gaan als je richting aangeeft / bochtje neemt ...
Dit is er ook weer zo een van .. Ik snap het nut / gedachten goed er achter, enkel .. ze gooien gewoon weer een probleem erbij...
Als men nu gewoon eens begon met langs autostrades van die reclamepanelen dat meer weg hebben van verstralers dan reclameborden af te schaffen (van die 10 000 000 Watt kl**i dingen) en ervoor te zorgen dat ik niet als een ADHD'nde eekhoorn op 9999 dingen tegelijk moet letten zou het leuk zijn ...
dingen die mijn aandacht vergen:
- Mistlampen
- dag rij lichten
- richtingsindicatie m.b.v. knipperlichten
- Reclameborden langs de kant van de baan
- verkeersborden
- verkeerslichten
- voetgangers
- fietsers
...
om maar te zeggen ik vind het soms allemaal wat veel ... Als automobilist moet je al op duizend en één ding letten, gaan ze NOG IETS erbij steken dat om je aandacht schreeuwt ...
van mij mag het allemaal wat simpeler, less is more...
Zet een betonnen wand naast het fietspad, voila geen zorgen meer om fietsers behalve bij oversteekpunten
verkeersborden ENKEL WAAR / WANNEER NODIG ! (is goed in NL maar in BE is het om ziek van te worden)
schaf die misselijkmakende reclameborden langs de kant van de baan af die schreeuwen om je aandacht met lampen en neon en ...
dan heb je zulke zever als dit niet nodig ...
maar dat is mijn opinie
alsof er nog niet genoeg afleiding / verwarring op de baan is dat je nog eens mistlampen nodig hebt die aan / uit gaan als je richting aangeeft / bochtje neemt ...
Dit is er ook weer zo een van .. Ik snap het nut / gedachten goed er achter, enkel .. ze gooien gewoon weer een probleem erbij...
Als men nu gewoon eens begon met langs autostrades van die reclamepanelen dat meer weg hebben van verstralers dan reclameborden af te schaffen (van die 10 000 000 Watt kl**i dingen) en ervoor te zorgen dat ik niet als een ADHD'nde eekhoorn op 9999 dingen tegelijk moet letten zou het leuk zijn ...
dingen die mijn aandacht vergen:
- Mistlampen
- dag rij lichten
- richtingsindicatie m.b.v. knipperlichten
- Reclameborden langs de kant van de baan
- verkeersborden
- verkeerslichten
- voetgangers
- fietsers
...
om maar te zeggen ik vind het soms allemaal wat veel ... Als automobilist moet je al op duizend en één ding letten, gaan ze NOG IETS erbij steken dat om je aandacht schreeuwt ...
van mij mag het allemaal wat simpeler, less is more...
Zet een betonnen wand naast het fietspad, voila geen zorgen meer om fietsers behalve bij oversteekpunten
verkeersborden ENKEL WAAR / WANNEER NODIG ! (is goed in NL maar in BE is het om ziek van te worden)
schaf die misselijkmakende reclameborden langs de kant van de baan af die schreeuwen om je aandacht met lampen en neon en ...

dan heb je zulke zever als dit niet nodig ...
maar dat is mijn opinie

Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Meer iets voor het frustatie topic :P?
Laatst gewijzigd door Nelis op 02 feb 2012 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Als ik het frustratietopic leeg, dan heeft Koen geen berichten meer volgens mij :lol:
Net zo nutteloos als lampjes in je grille, dat bier.
Clio IV Intens 0.9tce 2017 en Clio 182 artic blue