Koplampen Clio 1.2 Tech Road 2001
Koplampen Clio 1.2 Tech Road 2001
Hallo,
Mijn Clio 1.2 Tech Road uit 2001 is de afgelopen keuring nog doorgekomen, maar er werd gezegd dat de koplampkappen zo verweerd zijn dat ze met de volgende keuring vervangen zullen moeten worden.
Een prijsindicatie was zo'n € 500,-.
Ik heb al eens rondgekeken en gelezen dat het misschien "weg te poetsen is" met bepaalde middelen. Maar, als ik op bijv. winparts.nl kijk, zie ik koplampen die rond de € 50,- per stuk kosten. Dan ben ik een stuk goedkoper uit.
Maar, zijn die kappen dan makkelijk te vervangen, of moet de hele bumper e.d. er af.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten, Maaike
Mijn Clio 1.2 Tech Road uit 2001 is de afgelopen keuring nog doorgekomen, maar er werd gezegd dat de koplampkappen zo verweerd zijn dat ze met de volgende keuring vervangen zullen moeten worden.
Een prijsindicatie was zo'n € 500,-.
Ik heb al eens rondgekeken en gelezen dat het misschien "weg te poetsen is" met bepaalde middelen. Maar, als ik op bijv. winparts.nl kijk, zie ik koplampen die rond de € 50,- per stuk kosten. Dan ben ik een stuk goedkoper uit.
Maar, zijn die kappen dan makkelijk te vervangen, of moet de hele bumper e.d. er af.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groeten, Maaike
Re: Koplampen Clio 1.2 Tech Road 2001
Zijn complete koplampen. Daarvoor moet je bumper er af.
Is eentje hier op het forum die het ook voor een klein bedrag doet koplampen poetsen. Ben alleen even zijn naam kwijt!
Is eentje hier op het forum die het ook voor een klein bedrag doet koplampen poetsen. Ben alleen even zijn naam kwijt!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- Marco (ClioII)
- forum starter
- Contacteer:
Nelis schreef:Zijn complete koplampen. Daarvoor moet je bumper er af.
Jeroentune

http://www.koplampenherstel.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ok, bedankt voor jullie reacties. Dat lijkt me een beter plan dan de lampen te vervangen! Worden ze daarna snel weer dof, of valt dat mee?
Groeten, Maaike
Groeten, Maaike
Vanmorgen bij Jeroen langsgeweest. De koplampen zijn bijna weer als nieuw zo helder!
Hij heeft foto's gemaakt van hoe ze waren en hoe ze zijn geworden. Die gaat hij nog op het forum plaatsen!
Dus, echt een aanradar!
Groeten, Maaike
Hij heeft foto's gemaakt van hoe ze waren en hoe ze zijn geworden. Die gaat hij nog op het forum plaatsen!
Dus, echt een aanradar!
Groeten, Maaike
Niet verkeerd
En stukken goedkoper dan nieuwe lampen.

En stukken goedkoper dan nieuwe lampen.
Maaike ik heb je foto's ook gebruikt bij een andere post.
inderdaad een afkeur op de koplampen , 500 euro vroeg de garage vertelde maaike ..nu kan ze met voor 4 tientjes weer veilig de weg op en door de APK . koplampen zijn idd weer als nieuw.

inderdaad een afkeur op de koplampen , 500 euro vroeg de garage vertelde maaike ..nu kan ze met voor 4 tientjes weer veilig de weg op en door de APK . koplampen zijn idd weer als nieuw.