Heb nu sinds donderdag m'n clio gekregen, alleen nu vallen mij gelijk 2 dingen op:
1) het lampje van de gordel blijft continu knipperen, terwijl ik wel de gordel om heb
2) Rij ik gister avond op de snel weg (120 kmh), valt in eens de snelheids meting op 0 terwijl ik toch zeker weet dat ik dat 120 reed.
weet iemand wat ik hier mee aan moet?
2 vraagjes
Re: 2 vraagjes
Heb je test gereden met die auto? Ik zou even terug gaan waar je hem gekocht hebt (als dit niet particulier is) en anders gewoon die vorige eigenaar opbellen.
grt en succes
grt en succes
- d-passion
- forum starter
- Contacteer:
Ja ik heb er een proef rit mee gemaakt.
Heb er toen ook melding van gemaakt dat dit gebeurde.
Had alleen zelf zoiets,
als ze hier een snelle oplossing voor hebben hoef ik me auto niet een dag te missen (of langer)
Heb er toen ook melding van gemaakt dat dit gebeurde.
Had alleen zelf zoiets,
als ze hier een snelle oplossing voor hebben hoef ik me auto niet een dag te missen (of langer)
Mijn stijl is geen stijl,
Geen stijl is ook stijl,
Ergo ik heb stijl :lol:
Geen stijl is ook stijl,
Waarschijnlijk heb je een fase 1?
De kilometer teller op de bak van deze wagens gaan nogal geregeld kapot. Daarom valt je snelheid weg. Nu zal het nog meevallen, maar op den duur doet die niks meer.
Ook als je de bijrijders gordel in zijn houder doet?
Volgens mij heeft deze dat niet, maar sommige Renaults registreren het ook als je bijvoorbeeld een boek op de bijrijders stoel legt. Dit zit die dan als iemand die er op zit en gaat ook piepen!
De kilometer teller op de bak van deze wagens gaan nogal geregeld kapot. Daarom valt je snelheid weg. Nu zal het nog meevallen, maar op den duur doet die niks meer.
Ook als je de bijrijders gordel in zijn houder doet?
Volgens mij heeft deze dat niet, maar sommige Renaults registreren het ook als je bijvoorbeeld een boek op de bijrijders stoel legt. Dit zit die dan als iemand die er op zit en gaat ook piepen!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
- d-passion
- forum starter
- Contacteer:
Ja is een Type 2 fase 1,
dat van die km-teller op de bak zal ik gelijk maar na laten kijken,
maar dat van die stoel zal het wel niet zijn
aangezien de bijrijders stoel bij mij zo goed als altijd leeg is op de incidentele ijsmuts na
dat van die km-teller op de bak zal ik gelijk maar na laten kijken,
maar dat van die stoel zal het wel niet zijn
aangezien de bijrijders stoel bij mij zo goed als altijd leeg is op de incidentele ijsmuts na
Mijn stijl is geen stijl,
Geen stijl is ook stijl,
Geen stijl is ook stijl,
Artikelnummer 7700418919 bij de dealer.
Hehe dat zal het dan wel niet zijn. Misschien dat de sensor niet echt meer goed is in je gordelhouders. Misschien is uit laten lezen anders?
Hehe dat zal het dan wel niet zijn. Misschien dat de sensor niet echt meer goed is in je gordelhouders. Misschien is uit laten lezen anders?
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©