Hoi allemaal,
vorig week deed mijn kachel het alleen op stand 3, forum threads bekeken en zodoende kachel weerstand vervangen Kachel doet het nu op alle standen maar blaast heel even warm en thats it daarna enkel koud.
Wederom threads bekeken en er zijn 3 opties mijn inziens,
1 - kachelradiateur verstopt
2 - thermostaat kapot
3 - kachelradiateur vervangen
Hopelijk krijg ik alleen te maken met 1 en 2 alleen aangezien ik heel weinig verstand heb van auto's, termen als kachel huis etc etc en vele waren mij vreemd. Met de hulp van hier, google en plaatjes kom ik er wel hopelijk.
Ook is mij opgevallen dat ik een stuk verbinding mis als het tenminste zo is vandaar dat ik een foto heb ge-upload misschien dat dat het probleem veroorzaakt. En ook toen ik de nieuwe kachel weerstand had vervangen had ik opeens een plas bruin water onder de auto, moest kvs bijvullen was leeggelopen.
mvg
http://www.freebits.nl/images/960Renault_Clio_1995.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Kachel hulp gevraagd
Re: Kachel hulp gevraagd
Je mist inderdaad een slang:

Maar die heeft niet te maken met het wel of niet warm worden van je kachel.
In de meeste gevallen zit dan je kachelradiator verstopt. Je koelsysteem een keer goed schoonspoelen, met de kachel op op volle warmte anders blijft de klep dicht, wil vaak helpen.

Maar die heeft niet te maken met het wel of niet warm worden van je kachel.
In de meeste gevallen zit dan je kachelradiator verstopt. Je koelsysteem een keer goed schoonspoelen, met de kachel op op volle warmte anders blijft de klep dicht, wil vaak helpen.
-
ettepette
Hoi Arjan,
bedankt voor je reactie ik had al inderdaad het gevoel dat daar een slang moest zijn dus dat ga ik even fixen. Ik proberen om de stappen te volgen om door te spoelen even kijken of het me lukt
.
bedankt voor je reactie ik had al inderdaad het gevoel dat daar een slang moest zijn dus dat ga ik even fixen. Ik proberen om de stappen te volgen om door te spoelen even kijken of het me lukt
-
ettepette
Hij doet het weer, alleen verwarming wordt nog steeds niet warm. Heel af en toe een zucht warme lucht thats it. Kachel radiateur vervangen of nog een keer doorspoelen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht