Hallo allemaal,
Het volgende probleem begon eergister. Als ik de blower aanzet op stand 3, blaast ie geen lucht meer eruit. Op de andere standen doet hij het wel. Iemand een idee?
Kachel werkt niet op stand 3
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
Re: Kachel werkt niet op stand 3
doet hij het wel nog als hij warmer wordt ?
heb zelfde voor gehad bij een proefrit met een 16V... koud blies hij enkel op stand 1 & 2, echter toen we terugkwamen van de proefrit en de motor goed warm stond blies hij op alle 3 (of 4 ?) de standen vrij goed.
heb zelfde voor gehad bij een proefrit met een 16V... koud blies hij enkel op stand 1 & 2, echter toen we terugkwamen van de proefrit en de motor goed warm stond blies hij op alle 3 (of 4 ?) de standen vrij goed.
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
Metal under tension beggin' you to touch and go !
-
costerleone
waarschijnlijk is je kachel weerstand doorgebrand,
Laatst zelfde gehad,
kachel weerstand even los halen zit onder je ruitenwisser,
en dan gewoon doorverbinden met van die opschuif schoentjes en je probleem is verholpen
Laatst zelfde gehad,
kachel weerstand even los halen zit onder je ruitenwisser,
en dan gewoon doorverbinden met van die opschuif schoentjes en je probleem is verholpen
-
PaulM
-
Subarrator
Aan de kachelweerstand ligt het dus niet. Ik heb nml hetzelfde probleem. Beter is om even de bekabeling te controleren. Stand 3 gaat nml direct zonder weerstand van de accu->zekering->dashboardpaneel->aanjager. Tussen de aanjager en de knop zit een dikke draad. Zwakste punt in die draad is de stekker. wat krijg je dan als iemand een te zware zekering ertussen zet?

Dit lijkt me de voornaamste reden dat je aanjager op stand 3 niet werkt.
Even uit de tekst van een ander forum waar ik lid van ben:

Dit lijkt me de voornaamste reden dat je aanjager op stand 3 niet werkt.
Even uit de tekst van een ander forum waar ik lid van ben:
http://forum.xantiaclub.net/viewtopic.php?f=12&t=17444&start=15 schreef:Nu is het geval dat in de Clio de hoogste stand van de aanjager niks doet. Dus eerst de stekker van de aanjager zelf getest. Niks mee aan de hand. Dan maar het kachelbedieningspaneel loshalen. Geen klus die je graag doet...maar meteen in een moeite door het lampje erachter vervangen.Eerst twee Torx 10 schroefjes die eronder zitten loshalen. Daarna het frame lostrekken. Nou zit die ook meteen vast aan de behuizing van de radio. In het radiovak zitten dan ook twee hele kleine Torx 6 schroefjes. Heb je die los...dan kun je het frame, de behuizing van de radio (compleet met radio uiteraard) naar je toe trekken. Daaronder zie je dan 2 Torx 15 schroeven. ZuchtHeb je die los...dan komt de grootste ellende...het kachelbedieningspaneel eruit wroeten. En dat gaat niet handig....typisch Renault dus. Bij de Xantiadoe je dat in een paar tellen..hier was ik bijna een half uur bezig.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 3591 Weergaves
-
Laatste bericht door Clio_Waki
-
- 1 Reacties