Hallo allen,
laatst draait de analoge klok in mijn 95 CLIO 1.4RN niet meer. Zal de klok kapot zijn of is dit enkel een zekeringetje?
Ook de verlichting voor de ventilator knopjes deden t bij aankoop niet meer. Het klokje eerder wel.
Wat voor lampjes zitten hier achter en hoe krijg ik die vervangen? How-to's?
Alvast bedankt
Klok + verlichting doet t niet meer
-
- forum member
- Contacteer:
Re: Klok + verlichting doet t niet meer
kijk eerst even alle zekeringen na, als die allemaal in orde zijn dan zijn het de lampies, 1 voor het klokje en 1tje voor je kachelpanneel

Heb de zekeringen nagekeken.... die zijn allemaal nog heel.
De kachelknopjes doen t prima. Alleen geen verlichting.
Klokje doet t niet meer.... Is t klokje kapot dan? Ik twijfel nl dat er tussen een klokje een zekering wordt geplaatst....
De kachelknopjes doen t prima. Alleen geen verlichting.
Klokje doet t niet meer.... Is t klokje kapot dan? Ik twijfel nl dat er tussen een klokje een zekering wordt geplaatst....
-
- forum member
- Contacteer:
dan is het lampie van je kachel kapot, ff vervangen en hij doet het weer
als je klokkie het niet meer doet dan denk ik dat het klokje kapot is, wat je ook even kan doen is de aansluiting doormeten van het klokje, kijken of hij stroom krijgt, zo ja dan is je klokje zeker kapot

als je klokkie het niet meer doet dan denk ik dat het klokje kapot is, wat je ook even kan doen is de aansluiting doormeten van het klokje, kijken of hij stroom krijgt, zo ja dan is je klokje zeker kapot

Oke ik begrijp t. Enig idee wat voor lampjes erin zitten?
En dat over t klokje... Vind ik echt balen zeg... Klokje vond ik namelijk super handig lol
Wordt lastig een andere zien te scoren. Heb al marktplaats doorzocht naar een ander klokje.. maar t zzit er niet in.
En dat over t klokje... Vind ik echt balen zeg... Klokje vond ik namelijk super handig lol
Wordt lastig een andere zien te scoren. Heb al marktplaats doorzocht naar een ander klokje.. maar t zzit er niet in.