Hallo
Ik heb een clio phase 2 1.6 rxe sinds gister
Rij ik er niet meer mee omdat ik een vrij (luide) raren tik hoor in mijn 2e en 4e versneling ik heb geen idee maar ik denk dat me bak naar de ... Is iemand meegemaakt? En wat waren de eventueele kosten ?
Ik ben wel van het doorrijden
Gr
Tikkent geluid
Re: Tikkent geluid
Geen last in 1 en 3 dus?
Dan zou je inderdaad denken dat er iets mis is met de overbrenging in de versnellingsbak.
Dan zou je inderdaad denken dat er iets mis is met de overbrenging in de versnellingsbak.
Lekker belangrijk of iemand zich voorstelt. 9 vd 10x blijven ze toch niet hangen, maar je kan hem op zijn minst helpen om het probleem te vinden blijft tot slot een Clio
Krik hem anders is op en zet hem dan in zijn 2 /4 met lopende motor ( hij blijft dan gewoon staan omdat 1 wiel geen aandrijving hebt;)) kijk is of je dan het geluid kan horen en misschien waar het vandaan komt.
Krik hem anders is op en zet hem dan in zijn 2 /4 met lopende motor ( hij blijft dan gewoon staan omdat 1 wiel geen aandrijving hebt;)) kijk is of je dan het geluid kan horen en misschien waar het vandaan komt.
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
-
Hoeboe4
Ik ben er achter wat het is een versnellings vork is afgebroken gister hij was helemaal geblokkeert weg moeten laten slepen erg kut allenmaal...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 9685 Weergaves
-
Laatste bericht door ClioChrissie
-
- 0 Reacties