dash ph2 in een ph1
dash ph2 in een ph1
Hallo
ik heb een clio bj 98 en heb nu het interieur van een clio uit 2001 en me dash is nog 98 nu is mijn vraag past het dashboard van een 2001 in mijn 98 ?
ik heb een clio bj 98 en heb nu het interieur van een clio uit 2001 en me dash is nog 98 nu is mijn vraag past het dashboard van een 2001 in mijn 98 ?
Re: dash ph2 in een ph1
Yep, zijn we sinds kort achter 

nog nog een vraagje de tellerbak past die ook met de stekkers van mij ?
das ff na vragen bij een technisch aangelegd persoon , je garage of monteur 

nou het dashboard zit erin heb een compleet dasboard van een ph2 erin zitten en dat ziet er eel netter uit moet alleen nog de dashboard strips hebben misschien dat die van steamline Carbon bestel en me stuurkappen mis ik die moet ik nog halen . en moet nog een originele pook frame + hoes en pookknop van een ph2 in he zwart als die bestaan mja genoeg gelult hier de foto's

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Begint er op te lijken 

Netjes.
Dit is zeker een mooier dashboard dan zo`n fase 1
Dit is zeker een mooier dashboard dan zo`n fase 1
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
tnx voor compliments
alleen nog wat klieine dingen en dan is me dash compleet

Ziet er netjes uit
Straks nog ff op zoek naar deurpaneeltjes in dezelfde kleur?

Straks nog ff op zoek naar deurpaneeltjes in dezelfde kleur?

- chiphazzard_01
- beginner
- Contacteer:
Ziet er inderdaad gaaf uit, heel netjes veel luxer.
Misschien ga ik na het zien van dit ook wel op zoek naar een nieuw dashbord voor in m`n platina.
Ben je nog problemen tegen gekomen allong the way?

Misschien ga ik na het zien van dit ook wel op zoek naar een nieuw dashbord voor in m`n platina.
Ben je nog problemen tegen gekomen allong the way?
Keep looking forward, but don't forget where you came from
Clio 3 ph1 1.2 16V 2009 Nissan Platina 1.6 16V 2006
Clio 3 ph1 1.2 16V 2009 Nissan Platina 1.6 16V 2006
ziet er inderdaad erg netjes uit. Grote klus om te doen? Lastig? 

je bent er wel even mee zoet ik heb het in 6 uurtjes ingebouwd moest vanwege een meeting waar ik heen ging maja de enige problemen die ik ben tegen gekomen is dat je sommige knopjes niet kunt gebruiken i.v.m andere stekkers
mocht je alle functies van alle knopjes willen gebruiken dan zal je een andere kabelboom moeten halen ik had die erbij gekregen moest alleen een andere computerkastje halen en een ander contakt kastje ( wat om je contaktslot heen zit ) dan kan je ook het dashboard gebruiken wat er standaard in zit ik heb alles liggen moet er alleen nog in gezet worden maja niet veel tijd i.v.m. werk enz
mocht je alle functies van alle knopjes willen gebruiken dan zal je een andere kabelboom moeten halen ik had die erbij gekregen moest alleen een andere computerkastje halen en een ander contakt kastje ( wat om je contaktslot heen zit ) dan kan je ook het dashboard gebruiken wat er standaard in zit ik heb alles liggen moet er alleen nog in gezet worden maja niet veel tijd i.v.m. werk enz
achteruit verwarming waarschuwingslichten en deuren op slot doen ( C.V.)
Stekker afknippen en een connector tussen doen en dan over de pootjes heen schuiven
!

binnenkort gewoon ff naar de sloopt toe kijken of er daar 1 ligt ik ga niet in me kabelboom knippen namelijk
nee dat klopt ik weet niet hoe dat kan ze verwijnen iedere keer :S
Hier een paar foto's die ik net even snel gemaakt heb

ik mis alleen nog de dashboard sierstrips kan ze ook nergens vinden bij renault kan je ze niet los kopen :S en de stuurkappen mis ik nog en dan nog een knap stuurtje

ik mis alleen nog de dashboard sierstrips kan ze ook nergens vinden bij renault kan je ze niet los kopen :S en de stuurkappen mis ik nog en dan nog een knap stuurtje
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Had je niet beter een phase 2 kunnen kopen? Als ik lees wat je allemaal hebt verandert en van plan bent.
nee ik wil juist anders zijn als een stock clio II ph 1 mijn hele interieur komt uit een 2003 dusja 

Dashboard strips kan je wel verkrijgen als set bij de dealer!!!!
Welke wil je hebben de groene van een initiale of die van een RS?
Zal ik maandag even kijken voor je!
Zal ik maandag even kijken voor je!