Over paar maanden krijg ik mijn nieuwe clio maar ik vraag me af of het mogelijk
is om een USB aansluiting te krijgen en/of het mogelijk is om een ipod aan te sluiten? Ik had bij het bekijken van diverse fora wel een soort kastje gezien in het
dashboard. Wie kan mij er meer over vertellen?
USB of ipod aansluiting mogelijk??
Re: USB of ipod aansluiting mogelijk??
Dat heet een ACB, Audio Connection Box. Zijn plug en play.
Staat er geloof ik nog één bij "Te koop intern"
Staat er geloof ik nog één bij "Te koop intern"

- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Klopt, dat is een origineel Renault item. Kun je zo met de stekker in je radio proppen.
Je zou ook kunnen kijken naar b.v. een Parrot 9200. Die heb ik bij aanschaf laten inbouwen en ben er tevreden over. Werkt prima als CarKit. Ipod aansluiting werkt goed, heb een een USB harde schijf op aangesloten en ook dat werkt goed.
Je moet wel weten dat de bediening volledig buiten je radio om gaat!! Dus ook het harder en zachter zetten.
Je moet wel weten dat de bediening volledig buiten je radio om gaat!! Dus ook het harder en zachter zetten.
Dat is toevallig, ik wilde net informatie vragen over de Parrot 9200.janh schreef:Je zou ook kunnen kijken naar b.v. een Parrot 9200. Die heb ik bij aanschaf laten inbouwen en ben er tevreden over. Werkt prima als CarKit. Ipod aansluiting werkt goed, heb een een USB harde schijf op aangesloten en ook dat werkt goed.
Ik ben er door jouw bericht uit wat ik ga nemen.
Wordt dan toch de ACB omdat ik wel mijn geluid en nummers wil regelen via mijn radio of
stuurwiel bediening.
iedereen bedankt voor de reacties!
Dag heren!
Ik neem aan dat ik zoon ACB zo in mijn radio kan "prikken" ?
clio uit 2006
Groet,
Ik neem aan dat ik zoon ACB zo in mijn radio kan "prikken" ?
clio uit 2006

Groet,