krukas bout

Voor alles over motoren en aandrijving, van luchtfilter tot uitlaat
Plaats reactie
gabbermaikel

krukas bout

Bericht door gabbermaikel »

ik moest een nieuwe krukas bout hebben(oude is beschadigd) Dus ik had mijn moeder even langs de dealer gestuurd, want daar komen ze toch langs op weg naar hun werk.
Maar nu blijkt dus dat die nieuwe bout volledig schroefdraad heeft en die oude had de eerste 2 cm niks. En ook is de nieuwe bout een paar mm korter dan mijn oude.
Dus weet iemand of dit wel de goede is. Het nummer op de verpakking is 82 00 689 705. Ik heb hier namelijk niet echt een goed gevoel bij omdat de bout er toch wel behoorlijk anders uit ziet. En als die bout wel los loopt/afknapt kan ik nog een keer opnieuw beginnen.
Nelis
spammer
Contacteer:

Re: krukas bout

Bericht door Nelis »

pm kenteken even door. Bij import het chassis nummer.

Zal ik morgen wel even kijken!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
gabbermaikel

Re: krukas bout

Bericht door gabbermaikel »

ik heb het inmiddels opgelost. Ik heb mijn originele krukasbout weer netjes gekregen, daar zit een klein plat stukje bij de punt omdat hij gevallen was. En juist door dat domme platte stukje wou hij er niet in, dus heb ik vandaag op mijn werk even een moer gezocht van diezelfde draad en toen heb ik die bout gewoon weer netjes gekregen.

Wel jammer dat je voor onderdelen voor zo'n renault niks meer met de dealer kunt. Eigenlijk kun je volgens mij niks meer met een renault dealer, of moet je dan vragen naar iemand met meer dan een halve werkende hersencel ofzo?
Ik heb namelijk nu 2 dealers geprobeerd en 2 keer kon ik er helemaal niks mee. Die ene dealer wil altijd eerst het oude onderdeel zien voordat ze iets kunnen bestellen zo ongeveer. En geen van die 2 dealers kon een oliedruk meting uitvoeren bij zo'n motor. Ze hadden eigenlijk geen idee hoe ze dat zouden moeten doen.

Oftewel ik heb in beide dealers geen vertrouwen meer en die bout gaat dus gewoon maar terug(of ze hem nu terug willen nemen of niet)
Plaats reactie

Terug naar “Clio 1 Motorisch (vraag & antwoord)”