Hey allemaal,
Het slot van mijn bestuurdersdeur doet het sinds vandaag niet meer, ik kan de sleutel nog wel steeds heen en weer bewegen maar er wordt niet meer op gereageerd door het slot of de CV. Hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Zou het kunnen dat er iets los zit? Wat te repareren valt of kan ik beter gelijk sloten halen op de sloop?
Hoop dat iemand wat kan helpen.
Groeten Leon
slot weigert
Re: slot weigert
Als het werkt zoals bij de oude BMW's dan heb je op het einde van je slot (dus waar je de sleutel in steekt) een soort van pin die het mechanisme moet "doen bewegen".
Vaak zit daar een veertje dat metaalmoeheid kan hebben en dus slap is, waardoor ze niet de juiste kracht overbrenging bezorgd.
Effe langs andere kant deur openen, paneel demonteren en kieken maar.
Vaak zit daar een veertje dat metaalmoeheid kan hebben en dus slap is, waardoor ze niet de juiste kracht overbrenging bezorgd.
Effe langs andere kant deur openen, paneel demonteren en kieken maar.
Er zitten klemmetjes op. Deze willen nog wel is afbreken. Moet je even het deurpaneel eraf halen!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
Hey, bedankt voor jullie antwoorden
Het was een plastic palletje dat van de cilinder(slot) afgeschoten was.
Het palletje was een beetje versleten waardoor hij er telkens opnieuw afschoot. Met een beetje secondenlijm was dit opgelost en doet ie het weer!
Bedankt
Groeten Leon
Het was een plastic palletje dat van de cilinder(slot) afgeschoten was.
Het palletje was een beetje versleten waardoor hij er telkens opnieuw afschoot. Met een beetje secondenlijm was dit opgelost en doet ie het weer!
Bedankt
Groeten Leon