Hallo allemaal,
Ik ben vandaag wezen kijken naar een Clio RTI uit 1996 (fase 3). Nu merkte ik dat wanneer je abrupt gas geeft en het gas los laat, hoor je een klonk en ook de pook krijgt een flinke tik. Nu ben ik niet gewend aan een kleinere auto van die leeftijd en ik twijfel of dit normaal is. De verkoper gooit het op een "het is een franse auto". Verder is het naar ouderdom best een leuk wagentje.
Ook werkt de olie druk meter niet. Bij contact brand het controle lampje wel, maar meter is plat.
Is het te overwegen of absoluut niet doen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Grt,
Norbert
Probleem in de aandrijflijn
Re: Probleem in de aandrijflijn
Zou zeggen een kapote motorsteun!!!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
aloha Norbert
om ma direct met de deur in huis te vallen ...
die 'klonk' of klap das is hoogstwaarschijngelijk een motorsteun of je bak steun ...
en die oliedrukmeter is heel vaak stuk , lees maar es een paar topics door van de mensen die et ook hebben ...
Ik zou me over die oliedrukmeter geen zorgen maken iig , leuke gadget , maar verder ...
en nogmaals ... die pookjes gaan standaard al heen en weer , is een gratis extraatje zeg maar , is simpel op te lossen , wat ik dus al zei , een steun ..
dus ik zou et wel overwegen ...
en nu wil ik ook nog ff zeiken ( nu mag ik et een keer doen
)
Je hebt dit per ongeluk int verkeerde topic gezet .. dis namelijk voor een Clio 2 en jij hebt een Clio 1 ph 3
gr Marcel

om ma direct met de deur in huis te vallen ...
die 'klonk' of klap das is hoogstwaarschijngelijk een motorsteun of je bak steun ...
en die oliedrukmeter is heel vaak stuk , lees maar es een paar topics door van de mensen die et ook hebben ...
Ik zou me over die oliedrukmeter geen zorgen maken iig , leuke gadget , maar verder ...

en nogmaals ... die pookjes gaan standaard al heen en weer , is een gratis extraatje zeg maar , is simpel op te lossen , wat ik dus al zei , een steun ..

dus ik zou et wel overwegen ...
en nu wil ik ook nog ff zeiken ( nu mag ik et een keer doen

Je hebt dit per ongeluk int verkeerde topic gezet .. dis namelijk voor een Clio 2 en jij hebt een Clio 1 ph 3

gr Marcel

Bedankt voor jullie snelle reacties!
Excuus dat ik het verkeerd geplaatst heb
Ik zet dan ook nog een keer daar aangezien ik nog wil weten of het zelf te doen is en wat zoiets moet kosten....

Excuus dat ik het verkeerd geplaatst heb

Ik zet dan ook nog een keer daar aangezien ik nog wil weten of het zelf te doen is en wat zoiets moet kosten....
Beetje onnodig om hem nog een keer te plaatsen de mods kunnen hem verplaatsen.
Tsjha of het zelf is te doen. Ligt er aan hoe handig je bent en of je er de gereedschap voor hebt.!
Tsjha of het zelf is te doen. Ligt er aan hoe handig je bent en of je er de gereedschap voor hebt.!
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. Als je me niet gelooft stap je maar uit.©
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht