Hallo iedereen.
Ik ben nieuw op dit forum, net een clio 1600 automaat gekocht.
na een citroën Xantia.
volgens mij is men bij Renault vergeten achtervering in te bouwen.Heeft er iemand ervaring met "zachtere" schokbrekers plaatsen?
Die auto is achteraan keihard !!!
Rijden doet hij goed, zeker de automaat werkt prettig.
Groetjes ....
Paul, België
harde schokbrekers
- Contacteer:
Re: harde schokbrekers
nee. Een clio is zo.
Ik kom uit een bx, wen er maar aan.
Zo zacht als een xantia krijg je het nooit. Kan je er niet aan wennen, dan moet je terug naar een hydro-pneumaat. Ik zou zelf niet meer terug willen.
Ik kom uit een bx, wen er maar aan.
Zo zacht als een xantia krijg je het nooit. Kan je er niet aan wennen, dan moet je terug naar een hydro-pneumaat. Ik zou zelf niet meer terug willen.
Groet, Age
-
Paul Geluykens
Ik besef heel goed dat veren als een Xantia niet kan, maar zijn alle clio's dan uitgerust met dezelfde schokbrekers?
- Contacteer:
nou ja, een clio is gewoon vrij stug en stuiterig..... vooral als je uit een citroën komt. Ik kan het weten.
En ik heb hem nu ook verlaagd... rijdt stukken beter, alleen het is gewoon stug als je het niet gewend bent...
Maar dat zijn alle moderne auto's. Dus je zal er echt aan moeten wennen, of terug moeten gaan naar een auto met bolletjes...
En ik heb hem nu ook verlaagd... rijdt stukken beter, alleen het is gewoon stug als je het niet gewend bent...
Maar dat zijn alle moderne auto's. Dus je zal er echt aan moeten wennen, of terug moeten gaan naar een auto met bolletjes...
Groet, Age
- Frank [Factory]
- Oud-beheerder
- Contacteer:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 4526 Weergaves