Hallo,
Heb sinds 4 maaden een clio type 2 phase 1.
Ik ben wel een pittige doorijder (Doorschakelen bij 3500 / 4000 toeren)
Nu is mijn verbuik ongeveer 1 op 10,5 tot 1 op 11.
Het is een 1.4 8v is dit aan de hoge kant en waar kan dat aan liggen bevalve aan me zware rechtervoet?
Mvg dennis
Verbruik te hoog???
-
Mearjo.
Re: Verbruik te hoog???
Ik vind het op zich wel meevallen hoor. Rijd je veel op de snelweg of in de stad ofzo?
ik heb een 1.2 en zit ongeveer op de 1:12, 1:12,5
Ik ben ook wel een pittige doorrijder omdat mn 1.2tje anders helemaal niet vooruit te branden is.
Ik ben ook wel een pittige doorrijder omdat mn 1.2tje anders helemaal niet vooruit te branden is.
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
23 oktober ophalen: Seat Leon 1.6 Ecomotive
Volkswagen Polo 2010
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Met mijn oude 1.4 8v reed ik 1 op 9 bij goed doorrijden en max 1 op 11 met rustig rijden.....
-
jstalknecht
mijn clio 3 phase 1 1.6 automaat rijd ook ongeveer 1.11/1.12 dus ik denk dat vooral omdat het een acht klepper is het best wel meevalt. Je kan proberen er beter brandstof in the stoppen zoals V power of een flesje octaanbooster.
welnee dat is allemaal onzin die Vpower, schiet allemaal niet op. Gewoon lekker rijden 
Kever 1969
Volkswagen Polo 2010
Volkswagen Polo 2010
-
WKB
Wat Sjoertum zegt, denk vooral niet dat als je brandstof koopt die misschien wel 10 cent per liter duurder is dat je zo gigantisch veel zuiniger zou gaan rijden dat dit uit kan.
Ik denk en weet het vrij zeker dat als je al zuiniger gaat rijden met zo'n brandstof het verschil zo miniem is dat de boordcomputer het niet eens kan registreren. Als je echt zuinig wil gaan rijden zijn er veel dingen die je kunt doen:
Minder gas geven, niet teveel toeren draaien.
Alle naden in de carrosserie afplakken met tape, vooral de voorkant (en ja is extreme actie
)
Bandenspanning goed hebben en bijhouden
Auto uitlijnen wil ook nog wel is helpen als hij niet helemaal goed is.
Rest mag je zelf verder gaan bedenken
Ik denk en weet het vrij zeker dat als je al zuiniger gaat rijden met zo'n brandstof het verschil zo miniem is dat de boordcomputer het niet eens kan registreren. Als je echt zuinig wil gaan rijden zijn er veel dingen die je kunt doen:
Minder gas geven, niet teveel toeren draaien.
Alle naden in de carrosserie afplakken met tape, vooral de voorkant (en ja is extreme actie
Bandenspanning goed hebben en bijhouden
Auto uitlijnen wil ook nog wel is helpen als hij niet helemaal goed is.
Rest mag je zelf verder gaan bedenken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht