De Moppentap
Re: De Moppen Tap
Een Chinese Jehova getuige? Ding Dong
Een Chinees dom blondje? Dom Ding
De Chinese minister van verkeer? Om Lei Ding
Een Chinese visser? Pa Ling
Een Chinese drugshandelaar? Do Ping
Een Chinees achterwerk? Wang Snee Wang
Een Chinese scheet? Wang Snee Wang Pang
Chinees toiletpapier? Wang Snee Wang Pang Behang
Een Chinese luier? Wang Snee Wang Pang Vang
Een Chinese schoonmoeder? Tang
Een Chinese schoonvader? Bang van Tang
Een Chinees dom blondje? Dom Ding
De Chinese minister van verkeer? Om Lei Ding
Een Chinese visser? Pa Ling
Een Chinese drugshandelaar? Do Ping
Een Chinees achterwerk? Wang Snee Wang
Een Chinese scheet? Wang Snee Wang Pang
Chinees toiletpapier? Wang Snee Wang Pang Behang
Een Chinese luier? Wang Snee Wang Pang Vang
Een Chinese schoonmoeder? Tang
Een Chinese schoonvader? Bang van Tang
Suus a.k.a. suuuuuuzn
Clio 3 Phase 1 1.4 16V Dynamique
Clio 3 Phase 1 1.4 16V Dynamique
Hoe repareert een vrouw een dames horloge?
Niet, zij kijkt gewoon op de magnetron.

Niet, zij kijkt gewoon op de magnetron.

Of op haar mobiel, of op haar laptop, of op het horloge van haar vriend... 

Zegge... DannyFM.. niet echt een goede binnenkomer zo hé! Je eerste bericht? En dan gelijk zoiets.

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Buiten dat het een zeer slechte grap is ben ik het wel met de dames eens...
Groeten, Vincent.
Geweldig!
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst op de TMF chatbox zat toen ik nog jong was.
Liep ik naar mijn oudere zus toe, die net met mijn ouders tv zat te kijken: "Ilona? Wie of wat betekent giel eigenlijk?"
"Hoezo giel? Ik snap het niet?" "Nou een meneer op de chatbox vraagt of ik giel ben"?
Een waardevolle les geleerd die dag!

Ik weet nog wel dat ik voor het eerst op de TMF chatbox zat toen ik nog jong was.
Liep ik naar mijn oudere zus toe, die net met mijn ouders tv zat te kijken: "Ilona? Wie of wat betekent giel eigenlijk?"
"Hoezo giel? Ik snap het niet?" "Nou een meneer op de chatbox vraagt of ik giel ben"?

Een waardevolle les geleerd die dag!

Wat is het toppunt van de herfst ???
Wakker worden naast een eikel !!
Wakker worden naast een eikel !!
Je hoeft niet aan de boom te hangen om een eikel te zijn..............
Gisteravond werd ik op weg van het café naar huis aangehouden door de politie. ‘Alcohol-controle; papieren!’ snauwde de agent.
Ik gaf hem de papieren.
‘Heeft u gedronken?’ vroeg hij.
Ik zei: ‘ Ik heb geen druppel alcohol gedronken.’
Agent: ‘Ok, een kleine test. Stel, u rijdt in het donker op straat en er komen u plotseling twee lichten tegemoet, wat is dat?’
Ik: ‘Een auto.’
Agent: ‘Tuurlijk, maar welk merk? Een Mercedes, een Audi of een BMW?’
Ik: ‘Weet ik veel!’
Agent: ‘Dus toch gedronken?’
Ik: ‘Ik garandeer u dat dat niet zo is!!’
Agent: ‘Ok, nog een test: Stel u rijdt in het donker op straat en er komt u plotseling één licht tegemoet, wat is dat?’
Ik: ‘Een motor!’
Agent: ‘Tuurlijk, dat klopt, maar welk merk? Een Honda, een Kawasaki of een Harley?’
Ik: ‘Weet ik veel!!!’
Ik werd langzamerhand kwaad, dus ik vroeg: ‘Zo, meneer de agent. Ook een vraagje: er staat een vrouw langs de weg. Ze is schaars gekleed, draagt een mini-rokje, netkousen en hoge naaldhakken. Wat is dat?’
Agent: ‘Da’s duidelijk, dat is een prostitué, oftewel plat gezegd een hoer!’
Ik: ‘Tuurlijk, klopt, maar welke? Uw dochter, uw vrouw of uw moeder?’
Ik gaf hem de papieren.
‘Heeft u gedronken?’ vroeg hij.
Ik zei: ‘ Ik heb geen druppel alcohol gedronken.’
Agent: ‘Ok, een kleine test. Stel, u rijdt in het donker op straat en er komen u plotseling twee lichten tegemoet, wat is dat?’
Ik: ‘Een auto.’
Agent: ‘Tuurlijk, maar welk merk? Een Mercedes, een Audi of een BMW?’
Ik: ‘Weet ik veel!’
Ik: ‘Ik garandeer u dat dat niet zo is!!’
Agent: ‘Ok, nog een test: Stel u rijdt in het donker op straat en er komt u plotseling één licht tegemoet, wat is dat?’
Ik: ‘Een motor!’
Agent: ‘Tuurlijk, dat klopt, maar welk merk? Een Honda, een Kawasaki of een Harley?’
Ik: ‘Weet ik veel!!!’
Ik werd langzamerhand kwaad, dus ik vroeg: ‘Zo, meneer de agent. Ook een vraagje: er staat een vrouw langs de weg. Ze is schaars gekleed, draagt een mini-rokje, netkousen en hoge naaldhakken. Wat is dat?’
Agent: ‘Da’s duidelijk, dat is een prostitué, oftewel plat gezegd een hoer!’
Ik: ‘Tuurlijk, klopt, maar welke? Uw dochter, uw vrouw of uw moeder?’
-
- forum member
- Contacteer:
om ff terug op de eikels te komen
Ben je ooit wel eens achternagezeten door eekhoorntjes?
Nee?
dan is vast je eikeltje nog niet rijp

Ben je ooit wel eens achternagezeten door eekhoorntjes?
Nee?
dan is vast je eikeltje nog niet rijp

Nog 1ntje dan
Ik werd vanochtend door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet wegens een overtreding van de max snelheid..
Zo loste ik dat op:
De Agent: Mevrouw ik houd u aan wegens te hard rijden, mag ik uw rijbewijs?
Ik: Ik heb geen rijbewijs agent
De Agent: Geen rijbewijs?? heeft u dan wel de papieren van deze auto?
Ik: Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij, Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat in het dashbordkastje zag liggen toen ik mijn pistool daar in legde.
De Agent verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?
Ik: Ja, die had ik nodig om de vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen, haar lichaam ligt in de kofferbak, ik doe wel vaker rare dingen als ik gedronken heb..
Het werd de agent nu teveel en hij riep assistentie op..
Binnen de kortstekeren werd ik omsingeld door een horde agenten en de hoofdagent kwam op mij af..
De hoofagent: '' Uw rijbewijs graag ''
Ik, terwijl ik mijn rijbewijs overhandig: Alstublieft agent..
De hoofdagent: '' Uw papieren graag''
Ik, terwijl ik mijn papieren overhandig: Alstublieft agent..
vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het dashbordkastje mocht kijken, Ik stemde daarin toe, en uiteraard was er nergens een pistool te bekennen.
Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken, en daar vond hij alleen een gevarendriehoek..
De hoofdagent: Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak, dronken rond reed in een gestolen wagen, Hoe kan dit??
Ik: Tsja dat weet ik niet, Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog probeerde wijs te maken dat ik te hard reed
& Nog 1ntje hahahaa
WAT IS POLITIEK:
Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT

Ik werd vanochtend door een Volvo van de KLPD aan de kant gezet wegens een overtreding van de max snelheid..
Zo loste ik dat op:
De Agent: Mevrouw ik houd u aan wegens te hard rijden, mag ik uw rijbewijs?
Ik: Ik heb geen rijbewijs agent
De Agent: Geen rijbewijs?? heeft u dan wel de papieren van deze auto?
Ik: Nee, die heb ik niet want deze auto is niet van mij, Ik heb hem gestolen, maar ik geloof dat ik wel wat in het dashbordkastje zag liggen toen ik mijn pistool daar in legde.
De Agent verbijsterd: U bent bewapend met een pistool in een gestolen auto?
Ik: Ja, die had ik nodig om de vrouw dood te schieten van wie ik deze auto heb gestolen, haar lichaam ligt in de kofferbak, ik doe wel vaker rare dingen als ik gedronken heb..
Het werd de agent nu teveel en hij riep assistentie op..
Binnen de kortstekeren werd ik omsingeld door een horde agenten en de hoofdagent kwam op mij af..
De hoofagent: '' Uw rijbewijs graag ''
Ik, terwijl ik mijn rijbewijs overhandig: Alstublieft agent..
De hoofdagent: '' Uw papieren graag''
Ik, terwijl ik mijn papieren overhandig: Alstublieft agent..
vervolgens vroeg de hoofdagent of hij in het dashbordkastje mocht kijken, Ik stemde daarin toe, en uiteraard was er nergens een pistool te bekennen.
Tenslotte vroeg hij of hij in de kofferbak mocht kijken, en daar vond hij alleen een gevarendriehoek..
De hoofdagent: Ik heb van deze agent gehoord dat u gewapend met een pistool, zonder rijbewijs met een lijk in de kofferbak, dronken rond reed in een gestolen wagen, Hoe kan dit??
Ik: Tsja dat weet ik niet, Ik durf te wedden dat die fantast u ook nog probeerde wijs te maken dat ik te hard reed
& Nog 1ntje hahahaa
WAT IS POLITIEK:
Een zoon vraagt aan zijn vader: Pap, wat is eigenlijk politiek.
Vader zegt: Jongen, dat is heel eenvoudig. Kijk, Ik breng het geld thuis, dus ben ik het KAPITALISME.
Je moeder beheert het geld, dus is zij de REGERING.
Opa ziet er op toe dat alles her ordentelijk verloopt. Hij is de OVERHEID.
Het dienstmeisje is de ARBEIDERSKLASSE.
Wij hebben allen maar een doel voor ogen namelijk jouw welzijn. Daarom ben jij het VOLK.
Je kleine broertje die nog in de luiers loopt is de TOEKOMST.
De zoon denkt na en vraag of hij er een nachtje over mag slapen.
´s Nachts wordt hij wakker omdat zijn kleine broertje in zijn luier heeft gepoept en vreselijk schreeuwt. Omdat hij niet weet wat hij moet doen gaat hij naar de slaapkamer van zijn ouders. Daar ligt alleen zijn moeder en die slaapt zo vast dat hij haar niet wakker krijgt. Daarom gaat hij naar de kamer van het dienstmeisje waar hij ziet dat zijn vader bij haar in bed ligt en ze zijn met hele vreemde dingen bezig. Hij ziet dat Opa onopvallend door het raam toekijkt. Ze zijn allemaal zo druk dat niemand merkt dat hij voor het bed staat. Daarom besluit de jongen onverrichterzaken weer te gaan slapen.
De volgende ochtend vraagt vader aan zijn zoon of hij met zijn eigen woorden kan uitleggen wat politiek is.
Ja zegt de zoon: Het KAPITALISME misbruikt de ARBEIDERSKLASSE terwijl de
OVERHEID toekijkt en de REGERING slaapt. Het VOLK wordt volkomen
genegeerd en de TOEKOMST ligt in de STRONT
Een marrokkaans jingetje vraagt aan de meester : hoe wordt ik een nederlander??
Waarop de meester antwoord: Als jij voor nederlands een 10 haalt ben jij een nederlander.
Het jonge marrokkaantje druk leren en oefenen want hij wil die tien
Is het eindelijk tijd voor de toets gaat het marokkaantje vol trots aan de gang. Op de dag dat hij zijn cijfer krijgt ziet hij verbaasd de geweilde 10 staan. Twijfelachtig vraagt hij aan de meeser ben ik NU een nederlander?
Waarop de meester antwoord : Ja muhammed jij bent NU een nerderlander.
Trots verteld die thuis dat hij een tien heeft en dus nederlander is.
Zijn vader slaat hem naar zijn kamer en scheld hem uit voor alles wat mooi en lelijk is.
De volgende dag op school vraagt de meester: Muhammed wat is er toch??
Ach meester zecht Muhammed: ben nog geen dag nederlander of de kut marrokanen zorgen al voor problemen
Waarop de meester antwoord: Als jij voor nederlands een 10 haalt ben jij een nederlander.
Het jonge marrokkaantje druk leren en oefenen want hij wil die tien
Is het eindelijk tijd voor de toets gaat het marokkaantje vol trots aan de gang. Op de dag dat hij zijn cijfer krijgt ziet hij verbaasd de geweilde 10 staan. Twijfelachtig vraagt hij aan de meeser ben ik NU een nederlander?
Waarop de meester antwoord : Ja muhammed jij bent NU een nerderlander.
Trots verteld die thuis dat hij een tien heeft en dus nederlander is.
Zijn vader slaat hem naar zijn kamer en scheld hem uit voor alles wat mooi en lelijk is.
De volgende dag op school vraagt de meester: Muhammed wat is er toch??
Ach meester zecht Muhammed: ben nog geen dag nederlander of de kut marrokanen zorgen al voor problemen
Is zeker ook door een "niet goed ingeburgert" persoon geschreven zeker..
Aan de spelling te zien..
Aan de spelling te zien..

klopt ik ging helemaal op in de rol van muhammed
stiekem ben ik ook geen Nederlander maar Drenth

Een kleine jongen ziet zijn moeder uit de douche komen en vraagt:
"Wat is dat zwarte daar onder je buik?"
"Dat is mijn zwarte sponsje."
De volgende dag begint het kind te zeuren:
"Mag ik je zwarte sponsje nog eens zien?"
Om van het gezeur af te zijn zegt ze na een tijdje:
"Ik heb het sponsje niet meer."
Twee dagen later stormt het kind de keuken binnen en roept:
"Ik weet waar je zwarte sponsje is, mamma! Mevrouw Janssen van hiernaast heeft het en maakt papa's gezicht ermee schoon."
"Wat is dat zwarte daar onder je buik?"
"Dat is mijn zwarte sponsje."
De volgende dag begint het kind te zeuren:
"Mag ik je zwarte sponsje nog eens zien?"
Om van het gezeur af te zijn zegt ze na een tijdje:
"Ik heb het sponsje niet meer."
Twee dagen later stormt het kind de keuken binnen en roept:
"Ik weet waar je zwarte sponsje is, mamma! Mevrouw Janssen van hiernaast heeft het en maakt papa's gezicht ermee schoon."
Whahaha geweldig!!

- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Ok, het mag eigenlijk nog niet MAAR....
( ze zijn eigenlijk best grappig )
Toyota komt met een nieuwe auto: Toyota tsunami een slag groter dan de Golf...
( ze zijn eigenlijk best grappig )
degene die ik in NL heb gehoord is:Gilbert Gottfried schreef:-Het is net uit met mijn vriendin. Maar zoals ze in Japan zeggen: er kan er elk moment een nieuwe voorbij drijven.
-Ik sprak net met mijn Japanse vastgoedmakelaar en vroeg of er een school was in die buurt. Ze zei 'momenteel niet, maar wacht nog even'.
-Ik had seks met een Japanse. Ze schreeuwde dat ze de aarde onder haar voelde bewegen en dat ze helemaal nat werd.
-Japan is echt vooruitstrevend. Ze gaan niet naar het strand, het strand komt naar hen
Toyota komt met een nieuwe auto: Toyota tsunami een slag groter dan de Golf...
Groeten, Vincent.
Oh foei!
Maar ze zijn zo grappig! :lol:

Maar ze zijn zo grappig! :lol:
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
ik heb van de week besloten een japans kind te adopteren!
als het goed is spoelt die morgen aan
----
Nieuwe auto in Japan aangekondigd! De Volkwagen "Tsunami"... Hij is net een slag groter dan de "Golf" en vooral de prestaties op een nat wegdek zijn uitstekend. De Japanse media werd overspoeld met positieve reacties van Japaners die na het zien van de foto's het water in de mond liep!! Alleen de hoge prijs van de auto zal voor de meeste japanners die financieel net het hoofd boven water kunnen houden flink tegenvallen.
----
Wat is de overeenkomst tussen centerparcs en japan? Ze hebben allebei een golfslagbad en het is erg moeillijk om je huisje terug te vinden.
als het goed is spoelt die morgen aan
----
Nieuwe auto in Japan aangekondigd! De Volkwagen "Tsunami"... Hij is net een slag groter dan de "Golf" en vooral de prestaties op een nat wegdek zijn uitstekend. De Japanse media werd overspoeld met positieve reacties van Japaners die na het zien van de foto's het water in de mond liep!! Alleen de hoge prijs van de auto zal voor de meeste japanners die financieel net het hoofd boven water kunnen houden flink tegenvallen.
----
Wat is de overeenkomst tussen centerparcs en japan? Ze hebben allebei een golfslagbad en het is erg moeillijk om je huisje terug te vinden.
Groeten, Vincent.
- Vinnie
- Oud-beheerder
- Contacteer:
Japan hoef geen hulp in de vorm van geld hebben ze gister laten weten.
Ze hebben al 2 boten in de tuin en een extra auto op zolder.
----
en bij de kerncentale zijn alle problemen weer opgelost. De medewerkers kwamen stralend naar buiten
----
laura dekker is gestopt met haar zeiltocht over de atlantische oceaan omdat ze is ingehaald door een klein japans jongetje op een dienblad
Ze hebben al 2 boten in de tuin en een extra auto op zolder.
----
en bij de kerncentale zijn alle problemen weer opgelost. De medewerkers kwamen stralend naar buiten
----
laura dekker is gestopt met haar zeiltocht over de atlantische oceaan omdat ze is ingehaald door een klein japans jongetje op een dienblad
Groeten, Vincent.