kilometerteller ratelt
kilometerteller ratelt
Hallo
De kilometerteller ratelt als ik rijd. Hoe sneller ik ga , hoe sneller hij ratelt. Ik wacht op het moment dat ie er helemaal mee stopt. Wie weet wat ik hieraan kan doen?
Groetjes Angelique
De kilometerteller ratelt als ik rijd. Hoe sneller ik ga , hoe sneller hij ratelt. Ik wacht op het moment dat ie er helemaal mee stopt. Wie weet wat ik hieraan kan doen?
Groetjes Angelique
Re: kilometerteller ratelt
Waarschijnlijk zijn dat dan de tandwieltjes in de teller die versleten zijn.
Andere teller erin dan.
Andere teller erin dan.
Vandaag de teller eruit gehaald, was niets aan te zien. Dus maar een beetje olie tussen gespoten en ..... het werkt. Hij rateld niet meer. Nu alleen me dagteller nog zien te fixen. Heb er wel voor gezorgd dat ie nu op nul kan, alleen telt ie nu niet meer gaat van 000 naar 111. dus alle wieltjes draaien te gelijk en stoppen danofzo
een dag later.......... hij ratelt weer. Vrijdag er maar weer uithalen.
Misschien toch maar beter een andere erin zetten?
Misschien wel beter, maar ga het toch nog proberen. Weet iemand hoe ik de wijzer los krijg, zodat ik het paneeltje er helemaal af krijg? Dat werkt iet makkelijker
wijzertje kun voorzichtig los krijgen met een schroevendraaiertje dr achter zetten ....
en je anders probeer je eerst ff zonder schroevendraaier ... je kunt em zo lostrekken , hij zit als het ware gewoon vastgeklikt op dat 'asje' ...
en je anders probeer je eerst ff zonder schroevendraaier ... je kunt em zo lostrekken , hij zit als het ware gewoon vastgeklikt op dat 'asje' ...
En dan zeker meteen van die Tuning wijzerplaten erin 

zo ver ben ik nog niet. Maar hoe meer ik met de auto bezig ben, hoe meer ik eraan wil doen. Helaas niet de miljoenen gewonnen om helemaal los te gaan 

Om miljoenen aan je clio uit te gaan geven is ook een beetje twijfelachtig, en weet wat Guido Weijers zei; geld maakt niet gelukkig 

ben ik met je eens, nu dat de 23 miljoen een paar wijken verderop is gevallen 

Troostje; als ik 23 miljoen had gewonnen had je wat meegekregen voor een goeie kilometer teller 

echt? Wat lief. Als ik ooit iets win dan deel ik het ook wel met je
Nu dat de helft van mijn dashboard lampjes het ook begeven hebben, ga ik maar op zoek naar een nieuw paneel inclusief kilometerteller. Moet een nieuwe (2e hands)teller op de oude stand gedraaid worden of moet ik dit nog doorgeven aan de RDW. Het is toch raar als je opeens 80.000 minder op je teller heb staan. Hoe gaat dit in zijn werk?
En kan ik het paneel van een phase 2 of 3 ook gewoon gebruiken, zonder de bedrading te moeten veranderen?
En kan ik het paneel van een phase 2 of 3 ook gewoon gebruiken, zonder de bedrading te moeten veranderen?