Op de site van http://www.rsl-motorsport.de/Inhalt/CUL ... 5zoll.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; staan ook zulk soort velgen (alleen nou zonder zo'n kinky punt in de midden)
En in 'gallerij' staat ook een Clio met die velgen ...

Hoe weet je nou wat er onder een Clio past (type 1, uit '95) ? Bedoel in de boeken staat wel wat er onder kan maar da's allemaal 'standaard'. Hoe, wat en welke ET waarde enzo, en in combinatie van banden en velggrootte.
Gevonden .....

(ps. gouden boutjes zijn optioneel ... beetje dure hobbie

Ben er ook van de week achtergekomen dat dat 'duitse' banden gedoe dat ze dat getrokken banden noemen. En dat té getrokken niet best is vanwege veiligheid.
Maar ... hoe weet je nou hoeveel 'getrokken' een band mag / kan ? en dan bedoel ik voor gewoon normaal (nouja) gebruik.
Is daar een soort van regeltje voor ofzo dat je bv 1J smaller kan gaan dan de velg ...
En die wielnaafdoppen ... die kan je er gewoon inklikken toch ? En wie weet waar je die dingen kan krijgen met zo'n punt er op, stond vroeger ook op die site van hierboven.
En als laatste ... als je velg nou een ET waarde heb van 35, met een normale band. En je neemt er eentje van 25, dan staat ie toch 1cm naar buiten toe ? En 1J is iets van 1 inch, en als je dan een getrokken band neemt met 1 maatje minder, dan is dat toch qua loopvlak zegmaar weer het zetzelfde als met die velg van 35 ?
Misschien beetje té veel vragen maar ... snap nog een paar dinge niet en ik wil gewoon ooit van die velgen, met punt é
