Ok,
Ik heb een tijdje men Clio 2 Phase 2 en ik erger me aan het feit dat ze zijkanten er ... onafgewerkt uit zien ...
ja kan de onderkant van de auto zien en dan heb je onderaan zo een alu / metalen rand zitten die er compleet niet afgewerkt uit ziet.
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ooit al iets aan gedaan / op gevonden zodat het er gewoon "af" uitziet maar NIET overdreven.
Ik wil met andere woorden gewoon dat de auto een mooi geheel word in plaats van die lelijke latten of rand die je momenteel kan zien.
Iemand weet van iets dat aan men eisen voldoet ? heb al een keer wat rondgekeken her en der maar vind meer van die over the top toestanden dan gewoon een afwerking dat niet flashy is maar de auto gewoon proper afwerkt.
Alvast bedankt
sideskirts ?
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
sideskirts ?
Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,
Metal under tension beggin' you to touch and go !
- Engee
- über forummer
- Contacteer:
Re: sideskirts ?
Je bedoeld gewoon simpele sideskirts zoals die van mij zeg maar? (klik op mn banner, dan zie je ze).
Is moeilijk aan te komen, heb er al meerdere over gehoord. Moet je net geluk hebben. Heb ze zelf een keer op ebay gezien als deel van een bodykit. Bijna hetzelfde als die ik heb.
En misschien andere aanpassen naar jou smaak??
Is moeilijk aan te komen, heb er al meerdere over gehoord. Moet je net geluk hebben. Heb ze zelf een keer op ebay gezien als deel van een bodykit. Bijna hetzelfde als die ik heb.
En misschien andere aanpassen naar jou smaak??

ik heb dit ook, ben ook van plan om een beetje rond te neuzen voor een 'christelijk' afgewerkte sideskirt, mocht deze zoektocht na een tijdje niets opgelevert hebben zal ik zelf gaan klussen 

Huidig:
Renault Megane 1.5 DCI 2012
Vorig:
Renault Laguna 1.9 DCI 2006
Renault Clio 1.4 16v 2004
Mazda 323F 1.5 16v 1996
Renault Megane 1.5 DCI 2012
Vorig:
Renault Laguna 1.9 DCI 2006
Renault Clio 1.4 16v 2004
Mazda 323F 1.5 16v 1996
- Entity_Razer
- forum member
- Contacteer:
@ Engee:
JA !
zo iets simpel maar proper om de auto "af" te maken.
Ik wil iets dat niet opvalt en dat mensen echt niet merken dat het er is, maar dat de auto toch "af" maakt en dat je zou missen mocht het er niet op staan (zoals die van jouw dus
)
JA !
zo iets simpel maar proper om de auto "af" te maken.
Ik wil iets dat niet opvalt en dat mensen echt niet merken dat het er is, maar dat de auto toch "af" maakt en dat je zou missen mocht het er niet op staan (zoals die van jouw dus

Revvin' up your engine listen to her howlin' roar,